Friday 15 December 2017

Www trading system


Systemy transakcyjne Co to jest system handlowy? System obrotu jest po prostu grupą konkretnych reguł lub parametrów, które określają punkty wejścia i wyjścia dla danego kapitału Te punkty, znane jako sygnały, są często oznaczane na wykresie w czasie rzeczywistym i monitują natychmiastowe wykonanie handlu. Oto niektóre z najczęstszych narzędzi analizy technicznej służących do konstruowania parametrów systemów obrotu. Średnia roczna MA. Stopowa siła. Bollinger Bands. Ostrzewa dwie lub więcej tych form wskaźników zostaną połączone utworzenie reguły Na przykład, system krzyżowy MA wykorzystuje dwa średnie ruchome parametry, długoterminowe i krótkoterminowe, aby utworzyć regułę kupna, gdy krótkoterminowa wartość przekracza długookresową wartość, a sprzedaję, gdy jest odwrotna true W innych przypadkach reguła używa tylko jednego wskaźnika Na przykład system może zawierać regułę, która zabrania kupowania, jeśli względna siła nie przekracza pewnego poziomu. Jest to kombinacja wszystkich tych zasad, które tworzą system handlu. MSFT Przenoszenie średniego systemu krzyżowego przy użyciu średnich kroczących 5 i 20. Ponieważ sukces całego systemu zależy od skuteczności reguł, handlowcy systemowi poświęcają czas na optymalizację, aby zarządzać ryzykiem zwiększyć ilość zdobytą na czas handlu i osiągnąć długoterminową stabilność Odbywa się to modyfikując różne parametry w każdej z reguł Na przykład, aby zoptymalizować system krzyżowy MA, przedsiębiorca przetestowałby, które ruchome średnie 10-dniowe, 30-dniowe itp. Działają najlepiej, a następnie je wdrażać Ale optymalizacja może poprawić wyniki tylko niewielki margines - to kombinacja używanych parametrów, które ostatecznie determinują sukces systemu. Adnotacje Więc po co mógłbyś przyjąć system handlu. Wymaga to od emocji emocji - emocja jest często cytowana jako jedna największych wad indywidualnych inwestorów Inwestorzy, którzy nie potrafią poradzić sobie z stratami, odgadują swoje decyzje i tracą pieniądze. Dokładnie śledząc system opracowany wcześniej, handlowcy systemu mogą odejść od potrzeb do podjęcia wszelkich decyzji, gdy system zostanie opracowany i ustanowiony, handel nie jest empiryczny, ponieważ jest on zautomatyzowany. Obniżając efektywność pracowników, handlowcy systemu mogą zwiększyć zyski. Może zaoszczędzić wiele czasu - gdy efektywny system zostanie opracowany i zoptymalizowany bez wysiłku jest wymagane przez przedsiębiorcę Komputery często są wykorzystywane do automatyzacji nie tylko generowania sygnału, ale również rzeczywistego handlu, więc przedsiębiorca jest wolny od spędzania czasu na analizie i handlu. Łatwo jest, jeśli pozwolisz innym na to Ty - Potrzebujesz całej pracy dla Ciebie Niektóre firmy sprzedają systemy handlowe, które opracowały Inne firmy otrzymują sygnały generowane przez ich wewnętrzne systemy obrotu za miesięczną opłatą Uważaj, chociaż wiele z tych firm jest fałszywe Zbierz się przyjrzyj się, kiedy wyniki pochwalić się zostały podjęte Po tym wszystkim, łatwo wygrać w przeszłości Znajdź firmy, które oferują próbę, która pozwala przetestować system w czasie rzeczywistym. We've spojrzał na główne zalety pracy z systemem handlowym, ale podejście ma również swoje wady. Trading systemów są złożone - jest to ich największa wada W fazie rozwoju, systemy handlowe wymagają solidnego zrozumienia analizy technicznej, zdolność do podejmować empiryczne decyzje i gruntowną wiedzę na temat funkcjonowania parametrów. Nawet jeśli nie opracujesz własnego systemu handlowego, ważne jest, aby zaznajomić się z parametrami, które tworzą ten, z którego korzystasz. Uzyskanie wszystkich tych umiejętności może stanowić wyzwanie. Musisz mieć realistyczne założenia i skutecznie korzystać z systemu - Podmioty gospodarcze systemowe muszą realistycznie założyć, że koszty transakcji będą się różnić kosztami prowizji - różnica między ceną wykonania a ceną wypełnienia jest częścią kosztów transakcji umysł jest często niemożliwy do prawidłowego testowania systemów, powodując stopień niepewności przy wprowadzaniu systemu do życia Problemy występujące kiedy symulowane rezultaty różnią się znacznie od rzeczywistych wyników są znane jako poślizg Skutecznie czynienie z poślizgiem może stanowić główny blokadę do wdrożenia udanego systemu. Rozwój może być czasochłonnym zadaniem - dużo czasu może przejść do opracowania systemu handlowego, aby go uruchomić i prawidłowego funkcjonowania Opracowanie koncepcji systemu i wdrożenie jej w praktyce wymaga dużo testów, co trwa pewien czas Historyczne testowanie danych trwa kilka minut, jednak sam testowanie wstecz nie jest wystarczające Systemy muszą być papierowe w czasie rzeczywistym w celu zapewnienia niezawodności Wreszcie , poślizg może spowodować, że przedsiębiorcy dokonują kilku zmian w swoich systemach nawet po wdrożeniu. Rej pracy Jest wiele oszustw internetowych związanych z handlem systemami, ale jest też wiele legalnych, udanych systemów Być może najbardziej znanym przykładem jest opracowany i wdrożony Richard Dennis i Bill Eckhardt, którzy są oryginalnymi sprzedawcami żółwi W 1983 roku obaj mieli spór o to, czy dobre urodził się lub zrobił Tak zabrali paru ludzi z ulicy i wyszkolili ich w oparciu o teraz znany system handlu żółwiami Zebrali 13 handlowców i skończyli 80 lat rocznie w ciągu najbliższych czterech lat, kiedy Bill Eckhardt powiedział kiedyś, każdy ze średnią inteligencją może nauczyć się handlu To nie jest nauka rakietowa Jednak o wiele łatwiej jest się nauczyć, co robić w handlu, niż robić to Systemy handlowe stają się coraz bardziej popularne wśród profesjonalnych przedsiębiorców, menedżerów funduszy i indywidualnych inwestorów - może to jest dowodzą, jak dobrze działają. Uderzenia z oszustwami Patrząc na zakup systemu handlowego, trudno jest znaleźć godną zaufania firmę Ale większość oszustw może być dostrzeżona przez zdrowe rozsądek Na przykład gwarancja 2500 rocznie jest zdecydowanie skandaliczna, jak obiecuje że w ciągu roku tylko 5000 osób mogło zarobić 125 000, a następnie przez pięć lat, 48,828 1255 Jeśli to prawda, czy twórca nie zmieniłby swojej tożsamości Jednak inne oferty są trudniejsze do odkodowania, ale wspólnym sposobem uniknięcia oszustw jest szukanie systemów, które oferują bezpłatną próbę W ten sposób można sam testować system Nigdy nie ślepo ufaj tym, że firma jest dumna dobry pomysł, aby skontaktować się z innymi, którzy skorzystali z systemu, aby sprawdzić, czy mogą potwierdzić jego niezawodność i rentowność. Zakończenie Opracowanie skutecznego systemu handlowego nie jest wcale łatwe. Wymaga solidnego zrozumienia wielu dostępnych parametrów, zdolności do tworzenia realistyczne założenia, czas i poświęcenie na rozwój systemu Jeśli jednak zostanie opracowany i wdrożony właściwie, system handlowy może przynieść wiele korzyści Może zwiększyć wydajność, zwolnić czas, a co najważniejsze zwiększyć zyski. Zwróć uwagę, że regularna lista list wrócimy 15 marca Jeśli masz jakieś pytania, możesz zadzwonić do mnie w biurze lub skontaktować się ze mną drogą mailową. Żaden z firm wymienionych na tej stronie internetowej nie jest rekomendowany aby kupić lub kupić Są to tylko wspomniane jako ilustracja podczas zajętej klasy Zawsze należy wziąć pod uwagę podstawowe i techniczne dane przed podjęciem jakichkolwiek decyzji inwestycyjnych Wydajność przeszła nie gwarantuje przyszłych wyników. Dziękuję za zainteresowanie. Andrew Lais Pozycja 13 Osiągnięcia 123 Głosy 33 lata Członek 15 Ostatnia aktualizacja 13 Marzec 2017, 20 28 Kategorie Analiza trendów Akcje Momentum Swing Trading. Pamiętaj, że lista regularnych list przebojów zostanie wznowiona 15 marca. W razie jakichkolwiek pytań możesz zadzwonić do mnie w biurze lub skontaktować się ze mną mail. Nażona firma wskazana w tej witrynie internetowej nie zaleca kupowania ani sprzedaŜy. Są to wyłącznie przykłady ilustrowane podczas zajętej klasy. Zawsze bierz pod uwagę podstawowe i techniczne dane przed podjęciem decyzji o inwestycji. Wydarzenia nie gwarantują przyszłych wyników. dla Państwa zainteresowania. System handlu emisjami UE EU ETS. System handlu uprawnieniami do emisji w UE EU ETS jest fundamentem polityki UE walka ze zmianą klimatu i kluczowe narzędzie redukcji emisji gazów cieplarnianych jest opłacalne Jest to pierwszy na świecie największy rynek emisji dwutlenku węgla i nadal największy. Operatorzy w 31 krajach we wszystkich 28 krajach UE oraz Islandii, Liechtensteinie i Norwegii ograniczają emisje z więcej ponad 11 000 elektrowni elektroenergetycznych i linii lotniczych działających między tymi krajami, zajmuje około 45% emisji gazów cieplarnianych w UE. System handlu uprawnieniami i handlem. EU ETS działa na zasadzie cap i trade. A cap is set na całkowitą ilość niektórych gazów cieplarnianych, które mogą być emitowane przez instalacje objęte systemem Czapka jest zmniejszana w czasie, tak aby całkowite emisje spadały. W ramach ograniczeń przedsiębiorstwa otrzymują lub kupują uprawnienia do emisji, które mogą handlować ze sobą w razie potrzeby mogą również kupować ograniczone kwoty międzynarodowych kredytów z projektów oszczędzających emisje na całym świecie Ograniczenie całkowitej liczby przydziałów gwarantuje, że mają one wartością. Po każdym roku firma musi oddać wystarczające przydziały w celu pokrycia wszystkich swoich emisji, w przeciwnym wypadku nakłada się grube grzywny Jeśli firma zmniejszy emisję, może zachować rezerwy na pokrycie przyszłych potrzeb lub sprzedać je innej firmie, która jest brakuje przydziałów. Tradycja przynosi elastyczność, która zapewnia redukcję emisji, jeśli to najmniej kosztuje. Silna cena węgla również promuje inwestycje w czyste technologie o małej zawartości węgla. Właściwości fazy 3 2017-2020. EU ETS jest obecnie w swoim trzeciej fazy znacznie różni się od etapów 1 i 2. Główne zmiany to. W miejsce poprzedniego systemu krajowych limitów stosuje się jednolity limit emisji w skali całej UE. Domyślna metoda przydziału uprawnień zamiast przydziału bezpłatnych uprawnień i zharmonizowana zasady alokacji mają zastosowanie do nieodpłatnych zwolnień. Więcej sektorów i gazów objętych.300 mln uprawnień wydzielonych w rezerwie na rzecz nowych uczestników celem finansowania innowacyjnych odnawialnych źródeł energii rgy technologii oraz wychwytywania i składowania dwutlenku węgla za pomocą programu NER 300. Sektory i gazy objęte. System obejmuje następujące sektory i gazy, które koncentrują się na emisji, które mogą być mierzone, zgłaszane i zweryfikowane z dużą dokładnością. Dwutlenek węgla CO 2 z sektora energetyczno-energetycznego i energetycznego. energetyka przemysłowa, w tym rafinerie ropy naftowej, wyroby stalowe i produkcja żelaza, aluminium, metali, cementu, wapna, szkła, ceramiki, masy celulozowej, papieru, kartonu, kwasów i chemikaliów organicznych chemicznych. N 2 O z produkcji kwasów azotowych, adypinowych i glicerylowych oraz glioksal. perfluorowęglowodorów PFC z produkcji aluminium. Udział w systemie EU ETS jest obowiązkowy dla firm w tych sektorach, ale w niektórych sektorach uwzględnia się tylko rośliny powyżej określonego rozmiaru. mogą zostać wykluczone, jeśli rządy wprowadzą środki fiskalne lub inne, które redukują emisje równoważną kwotą w sektorze lotniczym, do 2018 r. EU ETS appli tylko na loty między portami lotniczymi zlokalizowanymi w Europejskim Obszarze Gospodarczym EEA. Obniżenie poziomu emisji. System EU ETS udowodnił, że obniżenie cen na węgiel i jego handel może emitować emisje z instalacji w systemie spadają w przybliżeniu o około 5 w porównaniu do początek fazy 3 2017 r. w 2018 r. W 2020 r. emisje z sektorów objętych systemem będą o 21 niższe niż w 2005 r. Rozwój rynku emisji CO2 W 2005 r. EU ETS jest pierwszym i największym światowym handlem emisjami na świecie , stanowiącego ponad trzy czwarte międzynarodowego handlu uprawnieniami do emisji dwutlenku węgla. EU ETS jest także inspirujący rozwój handlu emisjami w innych krajach i regionach UE ma na celu powiązanie systemu EU ETS z innymi kompatybilnymi systemami..Rejestetyzacja EU ETS w fazie 3.Legatywna historia dyrektywy 2003 87 EC. Work przed propozycją wniosku Komisji dotyczącą reakcji z października 2001 r. Na odczyt proponu Osal w Radzie i Parlamencie, w tym wspólne stanowisko Rady. Otwórz wszystkie pytania. Kempozycje i odpowiedzi na temat skorygowanego systemu handlu uprawnieniami do emisji w UE grudzień 2008 r. Jaki jest cel handlu emisjami. Celem systemu handlu emisjami UE EU ETS ma pomóc UE Państwa członkowskie wypełniają zobowiązania do ograniczenia lub redukcji emisji gazów cieplarnianych w opłacalny sposób Umożliwienie uczestniczącym spółkom kupowania lub sprzedaży uprawnień do emisji oznacza, że ​​cięcia emisji mogą zostać osiągnięte co najmniej kosztami. EU ETS jest fundamentem strategii UE na rzecz walka ze zmianami klimatycznymi Jest to pierwszy międzynarodowy system handlu uprawnieniami do emisji CO 2 na świecie i działający od 2005 r. Od stycznia 2008 r. dotyczy on nie tylko 27 państw członkowskich UE, ale także trzech pozostałych członków Obszar Gospodarczy Norwegia, Islandia i Liechtenstein Obecnie obejmuje ponad 10 000 instalacji w sektorze energetycznym i przemysłowym, które wspólnie odpowiadają za blisko połowę e emisje CO 2 i 40 emisji gazów cieplarnianych w UE Zmiana dyrektywy dotyczącej EU ETS uzgodniona w lipcu 2008 r. przyniesie sektor lotniczy do systemu od roku 2017. Jak działa handel emisjami EU ETS jest limitem system handlu, to znaczy, że ogranicza ogólny poziom dozwolonych emisji, ale w ramach tego limitu umożliwia uczestnikom systemu kupowanie i sprzedaż uprawnień, które wymagają Te dodatki są wspólną walutą handlową w centrum systemu Jedna dieta daje posiadacz prawa do emisji jednej tony CO 2 lub równoważnej kwoty innego gazu cieplarnianego W ramach pierwszego i drugiego okresu handlowego w ramach programu państwa członkowskie musiały sporządzić limit na całkowitą liczbę uprawnień, które powodują niedobór na rynku. krajowe plany rozdzielania KPRU, które określają całkowity poziom emisji ETS oraz ile uprawnień do emisji każdej instalacji w ich kraju otrzymuje Pod koniec każdego roku instalacje muszą oddać uprawnienia ekwiwalentne w odniesieniu do emisji Emitujące poniżej swoich uprawnień emisje mogą zatrzymać emisję nadwyżek uprawnień Osoby, które mają trudności z utrzymaniem ich emisji zgodnie z ich uprawnieniami, mają wybór między podjęciem działań mających na celu zmniejszenie emisji własnych, takich jak inwestycje w bardziej wydajną technologię lub korzystanie z mniej wymagających użycia węgla źródeł energii lub zakup dodatkowych uprawnień, których potrzebują na rynku, lub kombinacja dwóch takich wyborów prawdopodobnie zostanie ustalona przez względne koszty W ten sposób emisje są redukowane, gdziekolwiek jest to najbardziej opłacalne czy tak. Jak długo funkcjonuje EU ETS. Europejski system handlu uprawnieniami do emisji został uruchomiony w dniu 1 stycznia 2005 r. Pierwszy okres rozliczeniowy trwał od trzech lat do końca 2007 r. i uczy się przez fazę przygotowań do drugiego krytycznego okresu handlowego drugi okres obrotowy rozpoczynał się 1 stycznia 2008 r. i trwa pięć lat do końca 2017 r. Znaczenie drugiego okresu handlowego wynika z faktu, że zbiegło się to z pierwszy okres zobowiązań Protokołu z Kioto, podczas którego UE i inne kraje uprzemysłowione muszą osiągnąć swoje cele w celu ograniczenia lub ograniczenia emisji gazów cieplarnianych W drugim okresie handlu emisje EU ETS zostały ograniczone na poziomie 6,5 poniżej poziomu z 2005 r. w celu zapewnienia że UE jako całość i państwa członkowskie indywidualnie wywiązują się z zobowiązań z Kioto. Jakie są główne wnioski wyciągnięte z dotychczasowych doświadczeń. EU ETS położył cenę na carbon i udowodnił, że handel emisjami gazów cieplarnianych Pierwszy handel z powodzeniem ustalił swobodny obrót uprawnieniami do emisji w całej UE, stworzył niezbędną infrastrukturę i rozwinął dynamiczny rynek emisji CO2. Korzyści z pierwszej fazy mogą być ograniczone ze względu na nadmierne przydziały uprawnień w niektórych państwach członkowskich iw niektórych sektorach, głównie w oparciu o prognozy emisji, zanim zostaną opublikowane dane dotyczące zweryfikowanych emisji w ramach EU ETS dane na temat emisji zanieczyszczeń w 2005 r. wykazywały nadmierną alokację, rynek zareagował tak, jak oczekiwano poprzez obniżenie ceny rynkowej uprawnień Dostępność danych dotyczących zweryfikowanych emisji pozwoliła Komisji na zapewnienie, że przydział środków krajowych na drugą fazę zostanie ustalony na poziomie poziom, który prowadzi do rzeczywistych redukcji emisji. Poza tym podkreślając potrzebę zweryfikowanych danych, do tej pory doświadczenie wykazało, że większa harmonizacja w systemie handlu uprawnieniami do emisji w Europie jest konieczna, aby zapewnić osiągnięcie przez UE celów w zakresie redukcji emisji co najmniej kosztów i minimalnych zakłóceń konkurencji potrzeba większej harmonizacji jest oczywista w odniesieniu do tego, w jaki sposób ustalono limit całkowitych uprawnień do emisji. Pierwsze dwa okresy handlowe wskazują również, że bardzo zróżnicowane krajowe metody rozdzielania uprawnień do instalacji grożą uczciwą konkurencją na rynku wewnętrznym. Ponadto większa harmonizacja, konieczne jest doprecyzowanie w odniesieniu do zakresu systemu , dostęp do kredytów z projektów redukcji emisji poza UE, warunki łączenia systemu EU ETS z systemami handlu uprawnieniami do emisji w innym miejscu oraz wymogi dotyczące monitorowania, weryfikacji i sprawozdawczości. Jakie są główne zmiany w systemie handlu uprawnieniami do emisji w UE i od kiedy zastosowanie. Zmiany uzgodnione z projektem będą miały zastosowanie od trzeciego okresu handlowego, tj. stycznia 2017 r. Chociaż prace przygotowawcze zostaną rozpoczęte niezwłocznie, obowiązujące przepisy nie zmienią się do stycznia 2017 r. w celu zapewnienia stabilności regulacji. EU ETS w trzecim okresie będzie bardziej wydajnym, bardziej zharmonizowanym i sprawiedliwszym systemem. Poprawia efektywność dzięki długowiecznemu okresowi handlowemu trwającemu 8 lat zamiast 5 lat, rocznej i rocznej obniżce poziomu emisji dwutlenku węgla 21 w 2020 r. w stosunku do roku 2005 i znacznemu wzrostowi kwota sprzedaży na aukcji od mniej niż 4 w fazie 2 do ponad połowy w fazie 3. W wielu dziedzinach uzgodniono bardziej harmonizację, w tym w odniesieniu do cap-sett przy czym zamiast limitów krajowych w fazach 1 i 2 oraz zasad przyznawania bezpłatnych uprawnień przejściowych zasadność systemu została znacznie zwiększona poprzez przejście na unijne zasady dotyczące bezpłatnych przydziałów dla instalacji przemysłowych oraz wprowadzenie mechanizmu redystrybucji uprawniającego nowe państwa członkowskie do licytowania większej liczby przydziałów. Jest ostatni tekst porównany z pierwotnym wnioskiem Komisji. Cele dotyczące klimatu i energii uzgodnione na wiosennym posiedzeniu Rady Europejskiej w 2007 r. i ogólna struktura wniosku Komisji w odniesieniu do EU ETS pozostaje nienaruszony To znaczy, że w całej UE będzie obowiązywać jedna wielka liczba uprawnień do emisji, a ta obniżka będzie corocznie zmniejszana zgodnie z liniową linią trendu, która będzie kontynuowana po zakończeniu trzeciego okresu handlowego 2017- 2020 Główna różnica w porównaniu do wniosku polega na tym, że licytowanie przydziałów będzie stopniowo stopniowane. Jakie są główne zmiany w porównaniu z Komisją że główne zmiany wprowadzone w projekcie są następujące. Określone państwa członkowskie mają możliwość fakultatywnego i czasowego odstępstwa od zasady, zgodnie z którą nie będą przyznawane żadne przydziały bezpłatnych wytwórców energii elektrycznej od 2017 r. opcja umożliwiająca odstępstwo jest dostępna dla państw członkowskich, które spełniają pewne warunki związane z łącznością ich sieci energetycznej, udział jednego paliwa kopalnego w produkcji energii elektrycznej i PKB w stosunku do średniej dla UE-27 Dodatkowo kwota bezpłatnych uprawnień że państwa członkowskie mogą przydzielić elektrownie ograniczone do 70 emisji dwutlenku węgla odnośnych elektrowni w fazie 1 i spadki w kolejnych latach Ponadto bezpłatne rozdziały w fazie 3 mogą być przyznawane tylko elektrowniom, które są eksploatowane lub w budowie nie później niż koniec 2008 r. Patrz odpowiedź na pytanie 15 poniżej. Będzie więcej szczegółów w dyrektywie w sprawie kryteriów, które mają być stosowane w celu określenia sektorów lub podsektorów które uważane są za narażone na znaczące ryzyko ucieczki emisji oraz wcześniejszą datę opublikowania wykazu takich sektorów Komisji w dniu 31 grudnia 2009 r. Ponadto, po dokonaniu przeglądu, gdy zostaną osiągnięte satysfakcjonujące porozumienie międzynarodowe, instalacje we wszystkich branżach narażonych otrzymają 100 bezpłatne korzystanie z bezpłatnych uprawnień w stopniu, w jakim korzystają oni z najbardziej wydajnych technologii Wolne przydziały dla przemysłu ograniczone są do udziału w emisji tych sektorów w całkowitych emisjach w latach 2005-2007 Całkowita liczba przydziałów przyznawanych bezpłatnie na instalacje w sektorach przemysłu corocznie spada zgodnie z obniżeniem poziomu emisji. Państwa członkowskie mogą również zrekompensować pewne instalacje w odniesieniu do kosztów emisji CO 2 przekazanych w cenach energii elektrycznej, jeśli koszty CO 2 mogą w inny sposób narażać je na ryzyko ucieczki emisji Komisja zobowiązała się do modyfikacji wspólnotowych wytycznych dotyczących pomoc państwa na ochronę środowiska w tym zakresie Patrz odpowiedź na pytanie 15 poniżej. Poziom aucti przewidywanych przez Komisję wzrośnie w sposób liniowy, ale raczej nie osiągnie 100 do 2020 r., osiągnie poziom 70, aby osiągnąć 100 do roku 2027. Zgodnie z propozycją Komisji 10 przydziałów na aukcje zostaną rozdzielone z państw członkowskich o wysokim dochodzie na osobę do osób o niskich dochodach na jednego mieszkańca, aby zwiększyć zdolność finansową tego ostatniego do inwestowania w technologie przyjazne dla klimatu Dodano przepis dotyczący innego mechanizmu redystrybucyjnego obejmującego 2 przydziałów z licytacją w celu uwzględnienia państw członkowskich, które w 2005 r. osiągnęły redukcję co najmniej 20 emisji gazów cieplarnianych w porównaniu z rokiem referencyjnym ustalonym w protokole z Kioto. Udział dochodów z aukcji, które państwa członkowskie są zalecane do używania do walki z dostosowanie się do zmian klimatycznych głównie w UE, ale także w krajach rozwijających się, wzrasta od 20 do 50. Tekst przewiduje uzupełnienie proponowanych permi poziomem wykorzystania kredytów JI CDM w scenariuszu 20 dla obecnych operatorów, którzy otrzymali najniższe budżety na import i wykorzystanie takich kredytów w odniesieniu do alokacji i dostępu do kredytów w okresie 2008-2017 Nowe sektory, nowe podmioty w okresach 2017- 2020 i 2008-2017 będą mogły korzystać z kredytów Całkowita kwota kredytów, które mogą być wykorzystane, nie przekroczy 50 redukcji w latach 2008-2020 W oparciu o ścisłe ograniczenie emisji w kontekście zadowalającej umowy międzynarodowej, Komisja mogłaby umożliwić dodatkowy dostęp do CER i ERU dla operatorów w systemie wspólnotowym Zobacz odpowiedź na pytanie 20 poniżej. Wpływy z licytacji 300 mln uprawnień z rezerwy dla nowych uczestników będą wykorzystane do wsparcia do 12 projektów demonstracji wychwytywania i składowania dwutlenku węgla oraz projekty wykazujące innowacyjne technologie w zakresie energii odnawialnej Do tego mechanizmu finansowania dołączono wiele warunków. Patrz odpowiedź na pytanie 30 poniżej. Możliwość t o zrezygnowanie ze stosowania małych instalacji spalania, pod warunkiem że zostały one poddane równoważnym środkom, została rozszerzona na wszystkie małe instalacje, niezależnie od aktywności, próg emisji został podniesiony z 10.000 do 25.000 ton CO 2 rocznie, a próg zdolności produkcyjnych instalacji spalania muszą zostać spełnione dodatkowo zostały podniesione z 25 MW do 35 MW Wraz z tymi podwyższonymi progami, udział objętych emisji, które mogłyby zostać wykluczony z systemu handlu uprawnieniami do emisji, staje się znaczący, a co za tym idzie dodano przepis pozwalający na odpowiednie obniżenie Ograniczona wysokość uprawnień w całej UE. Nadal istnieją krajowe plany rozdziału uprawnień do emisji. W krajowych planach zagospodarowania przestrzennego na lata 2005-2007 i drugim okresie handlowym 2008-2017 państwa członkowskie określiły całkowitą liczbę uprawnień, które mają zostać wydane zostaną one przydzielone do instalacji. To podejście przyniosło znaczne różnice w zasadach alokacji, tworząc zachęty dla każdego państwa członkowskiego do faworyzowania własnego przemysłu i doprowadziło do dużej złożoności. Od trzeciego okresu handlowego będzie istnieć jednolity limit w całej UE, a przydziały przyznawane będą na podstawie zharmonizowanych zasad. Krajowe plany rozdziału uprawnień zatem nie jest potrzebne więcej. Jak będzie ustalona granica emisji w fazie 3. Zasady obliczania całkowitej wartości w Unii Europejskiej są następujące. Od roku 2017 łączna liczba przydziałów maleje corocznie w sposób liniowy Punktem wyjścia ta linia jest średnią całkowitą ilością uprawnień w ramach drugiej fazy, która ma zostać wydana przez państwa członkowskie na lata 2008-2017, dostosowana do odzwierciedlenia rozszerzonego zakresu systemu od 2017 r., jak również wszelkich małych instalacji, które państwa członkowskie postanowiły wykluczyć współczynnik liniowy, o którą roczna kwota ulegnie obniżeniu, wynosi 1 74 w odniesieniu do limitu 2 fazy. Punktem wyjścia dla określenia współczynnika liniowego 1 74 jest 20 całkowitej redukcji gazów cieplarnianych w porównaniu z 1990 r., jest równoważna 14 redukcjom w porównaniu do 2005 r. Jednak w EU ETS wymagane jest większe zmniejszenie, ponieważ tańsze jest ograniczanie emisji w sektorach ETS Podział, który minimalizuje całkowity koszt redukcji, to 21 redukcji emisji w sektorze EU ETS w porównaniu do roku 2005 do roku 2020.a zmniejszenie o około 10 w porównaniu do roku 2005 dla sektorów, które nie są objęte europejskim systemem handlu uprawnieniami do emisji (ETS). Ograniczenie emisji w 2020 r. w 2020 r. wiąże się z limitem emisji ETS w 2020 r. maksymalnie 1720 mln uprawnień i oznacza przeciętną fazę 3 od 2017 do 2020 około 1846 milionów przydziałów i spadku o 11 w porównaniu z limitem 2. Wszystkie. Wszystkie bezwzględne dane wskazują zasięg na początku drugiego okresu handlowego, a zatem nie biorą pod uwagę lotnictwa, który zostanie dodany w 2017 r. i innych sektorach, które zostaną dodane w fazie 3. Ostateczne dane dotyczące rocznych limitów emisji w fazie 3 zostaną określone i opublikowane przez Komisję do dnia 30 września 2017 r. Jak będzie limit emisji powyżej poziomu ase 3. Współczynnik liniowy wynoszący 1 74, używany do określenia nakładki w fazie 3, będzie nadal obowiązywał poza końcem okresu handlowego w 2020 r. i określi górny limit dla czwartego okresu handlowego 2021-2028 i później. Może zostać zmieniony najpóźniej w 2025 r. W istocie znaczne redukcje emisji o 60-80 w porównaniu do 1990 r. będą konieczne do 2050 r., aby osiągnąć strategiczny cel ograniczenia globalnego wzrostu średniej temperatury do nie więcej niż 2 ° C powyżej poziomu sprzed epok. szeroka gama uprawnień do emisji zostanie ustalona na każdy indywidualny rok Czy zmniejszy to elastyczność w odniesieniu do danych instalacji. Nie elastyczność w instalacjach nie zostanie w ogóle zredukowana W każdym roku uprawnienia, które mają być sprzedane na aukcji i rozprowadzane, muszą zostać wydane przez właściwe władze władze najpóźniej do dnia 28 lutego Ostatnim dniem, w którym operatorzy zwracają się o przyznanie uprawnień, jest 30 kwietnia roku następującego po roku, w którym miały miejsce emisje. W związku z tym operatorzy otrzymują dodatki za obecne rok, przed którymi muszą oddać uprawnienia do pokrycia swoich emisji za poprzedni rok Uprawnienia pozostają ważne przez cały okres obrotowy, a wszelkie nadwyżki mogą być teraz deponowane do wykorzystania w kolejnych okresach handlowych W tym zakresie nic się nie zmieni. System pozostanie oparty na obrocie , ale trzeci okres handlowy będzie trwał osiem lat, począwszy od 2017 r. do 2020 r., w przeciwieństwie do pięciu lat na drugą fazę w latach 2008-2017. W drugim okresie handlu państwa członkowskie ogólnie zdecydowały przydzielić równe całkowite ilości uprawnień na każdy rok Obniżenie liniowe każdego roku od 2017 r. Będzie odpowiadać lepszym oczekiwaniom w zakresie emisji w okresie. Jakie są wstępne roczne dane liczbowe dotyczące wielkości emisji ETS w okresie od 2017 r. Do 2020 r. Wstępne roczne dane liczbowe dotyczące wielkości emisji są następujące: dane liczbowe oparte są na system handlu uprawnieniami do emisji, jaki ma zastosowanie w fazie 2 2008-2017, oraz decyzje Komisji w sprawie krajowych planów rozdziału w fazie 2, wynoszące 2083 mln ton Dane liczbowe zostaną skorygowane z kilku powodów. Po pierwsze, zostaną uwzględnione rozszerzenia zakresu w fazie 2, pod warunkiem że państwa członkowskie uzasadnią i weryfikują emisję pochodzącą z tych rozszerzeń. Po drugie, zostanie dokonana korekta w odniesieniu do dalsze rozszerzenie zakresu ETS w trzecim okresie handlowym Po trzecie, jakiekolwiek wycofanie małych instalacji doprowadzi do odpowiedniego zmniejszenia nakładu połowowego Po czwarte, dane liczbowe nie uwzględniają włączenia lotnictwa ani emisji z Norwegii , Islandia i Liechtenstein. Będą nadal przyznawane przydziały za darmo. Takie instalacje przemysłowe otrzymają przejściowe przydziały bezpłatne W państwach członkowskich, które kwalifikują się do fakultatywnego odstępstwa, elektrownie mogą, jeśli państwo członkowskie tak zdecyduje, otrzyma także bezpłatne uprawnienia szacuje się, że co najmniej połowa dostępnych uprawnień począwszy od 2017 r. będzie licytowana. Podczas gdy znaczna większość dodatków była bezpłatnie dla instalacji w pierwszym i drugim okresie handlu, Komisja zaproponowała, aby licytacja przydziałów powinna stać się podstawową zasadą alokacji. Ponieważ licytacja najlepiej zapewnia wydajność, przejrzystość i prostotę systemu oraz stwarza największą zachętę dla inwestycji w gospodarce niskoemisyjnej Najlepszym sposobem jest przestrzeganie zasady "zanieczyszczający płaci" i unika się zysków z zysków niektórym sektorom, które przekroczyły nominalny koszt świadczeń dla swoich klientów pomimo otrzymania ich bezpłatnie. Jak uprawnienia zostaną przyznane za darmo. 31 grudnia 2017 r. Komisja przyjmie ogólnoeuropejskie zasady, które zostaną opracowane w ramach procedury komitetowej. Komitologia Niniejsze przepisy będą w pełni harmonizować alokacje, a zatem wszystkie przedsiębiorstwa z całej UE o takich samych lub podobnych działaniach będą podlegały tym samym zasadom. Reguły zapewni w miarę możliwości, że alokacja promuje technologie efektywne z punktu widzenia węgla Przyjęte zasady pr że w rozsądnym zakresie przydziały powinny opierać się na tak zwanych wzorcach, np. liczba przydziałów w przeliczeniu na ilość wyników historycznych. Zasady te nagrodzą operatorów, które podjęły wczesne działania w celu zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych, lepiej odzwierciedlały zasadę "zanieczyszczający płaci" i dały silniejsze zachęty do redukcji emisji, ponieważ przydziały nie będą już zależały od emisji historycznych Wszystkie przydziały mają zostać określone przed rozpoczęciem trzeciego okresu handlowego i nie będą dozwolone żadne korekty ex post. Jakie instalacje otrzymają bezpłatne przydziały, a które nie będą należy unikać negatywnych skutków dla konkurencyjności. Biorąc pod uwagę ich zdolność do zwiększania kosztów uprawnień do emisji, pełne licytowanie jest zasadą począwszy od 2017 r. dla wytwórców energii elektrycznej. Jednakże państwa członkowskie, które spełniają określone warunki dotyczące ich wzajemnych połączeń lub ich udziału w skamieniałości paliwa w produkcji energii elektrycznej i PKB per capita w stosunku do średniej dla UE-27, h ave możliwość tymczasowego odejścia od tej zasady w odniesieniu do istniejących elektrowni Wskaźnik wykupu w 2017 r. powinien wynosić co najmniej 30 w odniesieniu do emisji w pierwszym okresie i musi się stopniowo zwiększać do 100 r. nie później niż w 2020 r. Jeśli zastosowano tę opcję państwo członkowskie musi podjąć się inwestycji w poprawę i modernizację infrastruktury, czystych technologii oraz dywersyfikację ich źródeł energii i źródeł zaopatrzenia na kwotę w możliwie największym stopniu równą wartości rynkowej bezpłatnych uprawnień. sektory, przydziały bezpłatnej będą stopniowo wycofywane począwszy od 2017 r., a państwa członkowskie zgodzą się rozpocząć na 20 aukcjach w 2017 r. i wzrośnie do 70 w drodze licytacji w 2020 r. w celu osiągnięcia 100 w 2027 r. Wyjątkiem będą jednak instalacje w sektorach które okazały się narażone na znaczne ryzyko ucieczki emisji, ryzyko to mogłoby wystąpić, jeśli system EU ETS zwiększyłby koszty produkcji tak, że przedsiębiorstwa postanowiły przenieść produkcję w odniesieniu do obszarów pozaeuropejskich, które nie podlegają porównywalnym ograniczeniom emisji Komisja określi zainteresowane sektory do dnia 31 grudnia 2009 r. W tym celu Komisja oceni między innymi, czy bezpośrednie i pośrednie dodatkowe koszty produkcji spowodowane wdrożeniem ETS Dyrektywa w proporcji wartości dodanej brutto przekracza 5 i czy całkowita wartość jego wywozu i importu podzielona przez całkowitą wartość jego obrotów i importu przekracza 10 Jeśli wynik dla jednego z tych kryteriów przekracza 30, sektor byłby również uważany za narażonych na znaczne ryzyko ucieczki emisji Instalacje w tych sektorach otrzymają 100 ich udziału w rocznej malejącej całkowitej ilości bezpłatnych uprawnień Udział emisji przemysłowej w tych sektorach jest określany w odniesieniu do całkowitej emisji ETS w latach 2005-2007.CO 2 koszty przeniesione na ceny energii elektrycznej mogłyby narazić niektóre instalacje na ryzyko ucieczki emisji W celu uniknięcia takich ryzyko, państwa członkowskie mogą udzielić odszkodowania w odniesieniu do tych kosztów Wobec braku międzynarodowego porozumienia w sprawie zmian klimatu Komisja zobowiązała się do zmodyfikowania wspólnotowych wytycznych dotyczących pomocy państwa w zakresie ochrony środowiska w tym zakresie. Na mocy międzynarodowego porozumienia zapewniającego, że konkurenci w innych częściach świata ponoszą porównywalne koszty, ryzyko przenoszenia wysokoemisyjnej produkcji do krajów trzecich może być nieznaczne. Dlatego do dnia 30 czerwca 2017 r. Komisja przeprowadzi dogłębną ocenę sytuacji przemysłu energochłonnego i ryzyka związanego z w świetle wyników międzynarodowych negocjacji, a także biorąc pod uwagę wszelkie wiążące porozumienia sektorowe, które mogły zostać zawarte. Sprawozdaniu towarzyszyć będą wszelkie wnioski uznane za właściwe. Mogłyby potencjalnie obejmować utrzymanie lub dostosowanie części bezpłatnych uprawnień które są szczególnie narażone na globalną konkurencję lub w tym importerów przedmiotowych produktów w systemie handlu uprawnieniami do emisji (ETS). Kto zorganizuje aukcje i jak będą przeprowadzane. Państwa członkowskie będą odpowiedzialne za zapewnienie, że przyznane im licencje są sprzedawane na aukcji. Każde państwo członkowskie musi zdecydować, czy chce rozwijać swoje własną infrastrukturę licytacyjną i platformę lub czy chce współpracować z innymi państwami członkowskimi w celu opracowania regionalnych lub ogólnounijnych rozwiązań Rozdzielanie praw do licytacji państwom członkowskim zależy w dużej mierze od emisji w fazie 1 EU ETS, ale część prawa do redystrybucji z bogatszych państw członkowskich do biedniejszych z uwzględnieniem niższego PKB na mieszkańca i większych perspektyw wzrostu i emisji wśród tych ostatnich Nadal istnieje dziesięć uprawnień do uprawnień do emisji w drodze licytacji z państw członkowskich, wysokie dochody per capita dla osób o niskich dochodach na jednego mieszkańca w celu zwiększenia zdolności finansowych tego ostatniego do inwestowania w technologię przyjazną dla środowiska Jednakże dodano przepis dotyczący innego mechanizmu redystrybucyjnego obejmującego dwa państwa członkowskie, które w 2005 r. osiągnęły redukcję co najmniej 20 emisji gazów cieplarnianych w porównaniu z rokiem referencyjnym ustalonym przez protokół z Kioto dziewięć państw członkowskich niniejsze postanowienie. Każda aukcja musi przestrzegać zasad rynku wewnętrznego i musi być otwarta dla każdego potencjalnego nabywcy na niedyskryminujących warunkach Do dnia 30 czerwca 2017 r. Komisja przyjmie rozporządzenie w drodze procedury komitologii, która zapewni odpowiednie zasady i warunki w celu zapewnienia sprawnych, skoordynowanych aukcji bez zakłócania rynku uprawnień. Jak wiele uprawnień będzie prowadzone przez poszczególne państwa członkowskie i jaka jest określona kwota. Wszystkie licencje, które nie zostaną rozdzielone bezpłatnie, będą sprzedawane na aukcji Łącznie 88 uprawnień, które mają być sprzedawane na aukcji przez każdego Państwo członkowskie jest rozdzielane na podstawie udziału państw członkowskich w emisji historycznych w ramach EU ETS Fo r solidności i wzrostu, 12 ogólnej ilości jest rozłożone w sposób uwzględniający PKB na mieszkańca i osiągnięcia w ramach protokołu z Kioto. Od 2017 r. sektory i gazy objęte są ochroną. ETS obejmuje instalacje wykonujące określone czynności Od początku obejmowało, powyżej pewnych progów wydajnościowych, elektrowni i innych obiektów energetycznego spalania, rafinerii ropy naftowej, koksowniczych, żelaznych i stalowych oraz fabryk produkujących cement, szkło, wapno, cegły, ceramika, miazgi, papier i deskę obecnie obejmuje jedynie emisje dwutlenku węgla, z wyjątkiem Niderlandów, które zdecydowały się na emisje z podtlenku azotu. Aby począwszy od 2017 r. zakres ETS zostanie rozszerzony na inne sektory i emisję CO 2 z gazów cieplarnianych petrochemikaliów, amoniaku i aluminium, podobnie jak emisja N2O z produkcji azotowych, adypinowych i glikokwasowych oraz perfluorowęglowodorów z sektora aluminiowego Uwzględnione zostaną również przechwytywanie, transport i geologiczne składowanie wszystkich emisji gazów cieplarnianych. Sektory te otrzymują bezpłatnie uprawnienia zgodnie z ogólnoeuropejskimi zasadami, podobnie jak inne sektory przemysłu już objęte ubezpieczeniem. włączone do systemu EU ETS. Wielkie instalacje zostaną wyłączone z zakresu. Obecnie wiele systemów noszących stosunkowo niskie kwoty CO 2 jest objęte systemem handlu uprawnieniami do emisji, a obawy zostały podniesione pod względem efektywności ich włączenia Od 2017 r. Member States will be allowed to remove these installations from the ETS under certain conditions The installations concerned are those whose reported emissions were lower than 25 000 tonnes of CO 2 equivalent in each of the 3 years preceding the year of application For combustion installations, an additional capacity threshold of 35MW applies In addition Member States are given the possibility to exclude installations operated by hospitals The insta llations may be excluded from the ETS only if they will be covered by measures that will achieve an equivalent contribution to emission reductions. How many emission credits from third countries will be allowed. For the second trading period, Member States allowed their operators to use significant quantities of credits generated by emission-saving projects undertaken in third countries to cover part of their emissions in the same way as they use ETS allowances The revised Directive extends the rights to use these credits for the third trading period and allows a limited additional quantity to be used in such a way that the overall use of credits is limited to 50 of the EU-wide reductions over the period 2008-2020 For existing installations, and excluding new sectors within the scope, this will represent a total level of access of approximately 1 6 billion credits over the period 2008-2020 In practice, this means that existing operators will be able to use credits up to a minimum of 11 o f their allocation during the period 2008-2017, while a top-up is foreseen for operators with the lowest sum of free allocation and allowed use of credits in the 2008-2017 period New sectors and new entrants in the third trading period will have a guaranteed minimum access of 4 5 of their verified emissions during the period 2017-2020 For the aviation sector, the minimum access will be 1 5 The precise percentages will be determined through comitology. These projects must be officially recognised under the Kyoto Protocol s Joint Implementation JI mechanism covering projects carried out in countries with an emissions reduction target under the Protocol or Clean Development Mechanism CDM for projects undertaken in developing countries Credits from JI projects are known as Emission Reduction Units ERUs while those from CDM projects are called Certified Emission Reductions CERs. On the quality side only credits from project types eligible for use in the EU trading scheme during the period 200 8-2017 will be accepted in the period 2017-2020 Furthermore, from 1 January 2017 measures may be applied to restrict the use of specific credits from project types Such a quality control mechanism is needed to assure the environmental and economic integrity of future project types. To create greater flexibility, and in the absence of an international agreement being concluded by 31 December 2009, credits could be used in accordance with agreements concluded with third countries The use of these credits should however not increase the overall number beyond 50 of the required reductions Such agreements would not be required for new projects that started from 2017 onwards in Least Developed Countries. Based on a stricter emissions reduction in the context of a satisfactory international agreement additional access to credits could be allowed, as well as the use of additional types of project credits or other mechanisms created under the international agreement However, once an international agreement has been reached, from January 2017 onwards only credits from projects in third countries that have ratified the agreement or from additional types of project approved by the Commission will be eligible for use in the Community scheme. Will it be possible to use credits from carbon sinks like forests. No Before making its proposal, the Commission analysed the possibility of allowing credits from certain types of land use, land-use change and forestry LULUCF projects which absorb carbon from the atmosphere It concluded that doing so could undermine the environmental integrity of the EU ETS, for the following reasons. LULUCF projects cannot physically deliver permanent emissions reductions Insufficient solutions have been developed to deal with the uncertainties, non-permanence of carbon storage and potential emissions leakage problems arising from such projects The temporary and reversible nature of such activities would pose considerable risks in a company-based trading system and impose great liability risks on Member States. The inclusion of LULUCF projects in the ETS would require a quality of monitoring and reporting comparable to the monitoring and reporting of emissions from installations currently covered by the system This is not available at present and is likely to incur costs which would substantially reduce the attractiveness of including such projects. The simplicity, transparency and predictability of the ETS would be considerably reduced Moreover, the sheer quantity of potential credits entering the system could undermine the functioning of the carbon market unless their role were limited, in which case their potential benefits would become marginal. The Commission, the Council and the European Parliament believe that global deforestation can be better addressed through other instruments For example, using part of the proceeds from auctioning allowances in the EU ETS could generate additional means to invest in LULUCF activities both inside and o utside the EU, and may provide a model for future expansion In this respect the Commission has proposed to set up the Global Forest Carbon Mechanism that would be a performance-based system for financing reductions in deforestation levels in developing countries. Besides those already mentioned, are there other credits that could be used in the revised ETS. Yes Projects in EU Member States which reduce greenhouse gas emissions not covered by the ETS could issue credits These Community projects would need to be managed according to common EU provisions set up by the Commission in order to be tradable throughout the system Such provisions would be adopted only for projects that cannot be realised through inclusion in the ETS The provisions will seek to ensure that credits from Community projects do not result in double-counting of emission reductions nor impede other policy measures to reduce emissions not covered by the ETS, and that they are based on simple, easily administered rules. Are there measures in place to ensure that the price of allowances won t fall sharply during the third trading period. A stable and predictable regulatory framework is vital for market stability The revised Directive makes the regulatory framework as predictable as possible in order to boost stability and rule out policy-induced volatility Important elements in this respect are the determination of the cap on emissions in the Directive well in advance of the start of the trading period, a linear reduction factor for the cap on emissions which continues to apply also beyond 2020 and the extension of the trading period from 5 to 8 years The sharp fall in the allowance price during the first trading period was due to over-allocation of allowances which could not be banked for use in the second trading period For the second and subsequent trading periods, Member States are obliged to allow the banking of allowances from one period to the next and therefore the end of one trading period is not expected to have any impact on the price. A new provision will apply as of 2017 in case of excessive price fluctuations in the allowance market If, for more than six consecutive months, the allowance price is more than three times the average price of allowances during the two preceding years on the European market, the Commission will convene a meeting with Member States If it is found that the price evolution does not correspond to market fundamentals, the Commission may either allow Member States to bring forward the auctioning of a part of the quantity to be auctioned, or allow them to auction up to 25 of the remaining allowances in the new entrant reserve. The price of allowances is determined by supply and demand and reflects fundamental factors like economic growth, fuel prices, rainfall and wind availability of renewable energy and temperature demand for heating and cooling etc A degree of uncertainty is inevitable for such factors The markets, however, allow participants to hedg e the risks that may result from changes in allowances prices. Are there any provisions for linking the EU ETS to other emissions trading systems. Yes One of the key means to reduce emissions more cost-effectively is to enhance and further develop the global carbon market The Commission sees the EU ETS as an important building block for the development of a global network of emission trading systems Linking other national or regional cap-and-trade emissions trading systems to the EU ETS can create a bigger market, potentially lowering the aggregate cost of reducing greenhouse gas emissions The increased liquidity and reduced price volatility that this would entail would improve the functioning of markets for emission allowances This may lead to a global network of trading systems in which participants, including legal entities, can buy emission allowances to fulfil their respective reduction commitments. The EU is keen to work with the new US Administration to build a transatlantic and in deed global carbon market to act as the motor of a concerted international push to combat climate change. While the original Directive allows for linking the EU ETS with other industrialised countries that have ratified the Kyoto Protocol, the new rules allow for linking with any country or administrative entity such as a state or group of states under a federal system which has established a compatible mandatory cap-and-trade system whose design elements would not undermine the environmental integrity of the EU ETS Where such systems cap absolute emissions, there would be mutual recognition of allowances issued by them and the EU ETS. What is a Community registry and how does it work. Registries are standardised electronic databases ensuring the accurate accounting of the issuance, holding, transfer and cancellation of emission allowances As a signatory to the Kyoto Protocol in its own right, the Community is also obliged to maintain a registry This is the Community Registry, which is di stinct from the registries of Member States Allowances issued from 1 January 2017 onwards will be held in the Community registry instead of in national registries. Will there be any changes to monitoring, reporting and verification requirements. The Commission will adopt a new Regulation through the comitology procedure by 31 December 2017 governing the monitoring and reporting of emissions from the activities listed in Annex I of the Directive A separate Regulation on the verification of emission reports and the accreditation of verifiers should specify conditions for accreditation, mutual recognition and cancellation of accreditation for verifiers, and for supervision and peer review as appropriate. What provision will be made for new entrants into the market. Five percent of the total quantity of allowances will be put into a reserve for new installations or airlines that enter the system after 2017 new entrants The allocations from this reserve should mirror the allocations to correspo nding existing installations. A part of the new entrant reserve, amounting to 300 million allowances, will be made available to support the investments in up to 12 demonstration projects using the carbon capture and storage technology and demonstration projects using innovative renewable energy technologies There should be a fair geographical distribution of the projects. In principle, any allowances remaining in the reserve shall be distributed to Member States for auctioning The distribution key shall take into account the level to which installations in Member States have benefited from this reserve. What has been agreed with respect to the financing of the 12 carbon capture and storage demonstration projects requested by a previous European Council. The European Parliament s Environment Committee tabled an amendment to the EU ETS Directive requiring allowances in the new entrant reserve to be set aside in order to co-finance up to 12 demonstration projects as requested by the European Council in spring 2007 This amendment has later been extended to include also innovative renewable energy technologies that are not commercially viable yet Projects shall be selected on the basis of objective and transparent criteria that include requirements for knowledge sharing Support shall be given from the proceeds of these allowances via Member States and shall be complementary to substantial co-financing by the operator of the installation No project shall receive support via this mechanism that exceeds 15 of the total number of allowances i e 45 million allowances available for this purpose The Member State may choose to co-finance the project as well, but will in any case transfer the market value of the attributed allowances to the operator, who will not receive any allowances. A total of 300 million allowances will therefore be set aside until 2018 for this purpose. What is the role of an international agreement and its potential impact on EU ETS. When an international agreeme nt is reached, the Commission shall submit a report to the European Parliament and the Council assessing the nature of the measures agreed upon in the international agreement and their implications, in particular with respect to the risk of carbon leakage On the basis of this report, the Commission shall then adopt a legislative proposal amending the present Directive as appropriate. For the effects on the use of credits from Joint Implementation and Clean Development Mechanism projects, please see the reply to question 20.What are the next steps. Member States have to bring into force the legal instruments necessary to comply with certain provisions of the revised Directive by 31 December 2009 This concerns the collection of duly substantiated and verified emissions data from installations that will only be covered by the EU ETS as from 2017, and the national lists of installations and the allocation to each one For the remaining provisions, the national laws, regulations and administra tive provisions only have to be ready by 31 December 2017.The Commission has already started the work on implementation For example, the collection and analysis of data for use in relation to carbon leakage is ongoing list of sectors due end 2009 Work is also ongoing to prepare the Regulation on timing, administration and other aspects of auctioning due by June 2017 , the harmonised allocation rules due end 2017 and the two Regulations on monitoring and reporting of emissions and verification of emissions and accreditation of verifiers due end 2017.

No comments:

Post a Comment