Friday 22 December 2017

Opcje fighter fx


Technologia wyrafinowana na samolotach YAL-1A mogłaby służyć do uzbrojenia samolotów dominujących nad kolejną generacją samolotów. Samoloty myśliwskie z silnikiem F-A-XX. F-35 wystrzelają ledwie z opakowania, ale USA już sprawdzają opcje dla samolotów myśliwców szóstej generacji Liam Stoker opisuje dotychczasowy rozwój myśliwców szóstej generacji, w tym propozycje z programów Lockheed Martin i Boeinga FX oraz F A-XX. Samoloty Fifth Generation, takie jak F-22 Raptor i F-35 Błyskawice zapewniły USA pewien element nadrzędności lotniczej. Choć rosyjski PAK FA pozostaje w testach, a problemy związane z silnikiem nadal powodują plagi rozwoju samolotów Chengdu J-20 w Chinach, obserwatorzy zewnętrzni nadal uważają, że F-35 aby być technicznie lepszym samolotem. Pomimo piątkowych generatorów wciąż siedzących w opakowaniach i nie spoczywając na swoich laurach, siły powietrzne i marynarki USA już oczekują na przyszłość. F-22 Raptor i F-35 Li ghtning był rewolucyjny pod względem ich rozwoju jako myśliwców piątej generacji, ale wstępne prace już rozpoczęły się na projektowaniu i rozwijaniu ich następców. Pierwsze etapy rozwoju dla generacji sześciu. USA Fighter Force F-35 Joint Strike Fighter poddawany testom na Sił Powietrznych Edwardsa Dzięki uprzejmości USAF. Samoloty o generacji szóstej generacji, nazywane Next Generation TACAIR, nie są planowane do rozpoczęcia służby do 2025-2030. Słaby krytyk został również obciążony szacunkowym kosztem rozwoju i zamówień na takie samoloty. ujawnione w listopadzie 2017 r. wskazały na potrzebę, aby jakikolwiek taki samolot wykazał większe możliwości w dziedzinach takich jak zasięg, wytrwałość, przetrwanie, koncentrowanie się na sieci, trwała świadomość, integracja systemu ludzkiego i działania związane z bronią. Prewencja również stwierdziła, że ​​takie systemy będą miały przeciwdziałać przeciwnikom wyposażonym w zaawansowany elektroniczny atak nowej generacji, zaawansowaną, zintegrowaną obronę powietrza systemów, wykrywania biernego, zintegrowanej samoobrony, kierowanej broni energetycznej i możliwości ataków cybernetycznych, podkreślając technologicznie zaawansowane środowisko, które wojsko USA spodziewa się w niedalekiej przyszłości. Prewencja spowodowała wyzwolenie wielu producentów ogłosić swoje zamiary, z Boeing's Phantom Works i Lockheed Martin's Skunk Works zaczynają ujawniać informacje dotyczące systemów, które mogłyby być wykonalne. Wszystko to obejmuje całą przyszłą strategię. Firma, która zachwyca się projektem, pozostaje jednak nadal Boeingiem jego wielofunkcyjny myśliwiec z serii X-32 został pomijany podczas konkursu Joint Strike Fighter, podczas gdy amerykański wojskowy wybiera rywala X-35, Lockheed Martin, boeing walczy o produkcję następcy F-35. Biorąc pod uwagę fakt, zastępuje samolot myśliwski F-22A Raptor firmy Lockheed Martin, który wszedł do użytku dopiero w 2005 r. Boeing s Phantom Works finansuje rozwój s uch samolotem, odpowiadając na prośbę US Navy o informacje dotyczące nowego samolotu F A-XX, który mógłby zastąpić flotę Super Hornet w latach 2030. Regularny samolot szerszeniowy zostanie zastąpiony przez przychodzące samoloty F-35, jednakże nie posiadają zdolność do odpowiedniej wymiany dużych samolotów Super Hornet i jako taka US Navy i Siły Powietrzne badają jego propozycje. Propozycje firmy Bayes zostały dobrze odebrane, a Stany Zjednoczone wydały w kwietniu 2017 r. wniosek o informacje w sprawie samolot myśliwski F A-XX. Podejmowano również jeden z nich, proponując zastąpienie samolotu Raptor Lockheed Martin F-22A Raptor, który rozpoczął się dopiero w 2005 r. Projekt jest obecnie ograniczony do obrazów koncepcyjnych, a US Air Force pozostaje bez względu na jakiekolwiek takie pandering, jednakże Boeing przewiduje F A-XX, FX i ewentualny bezzałogowy pojazd lotniczy bojowy UCAV obejmujący wszechstronną przyszłą strategię USAF. Prędkość i szybkość samorealizacji. Jednak propozycja firmy Lockheed Martin jest wciąż koncepcyjna, firma poprosiła o szybszy rozwój, zakres, skraplanie i samodoskonalenie konstrukcji, które wymagają nowych przełomów w napędach, materiałach, generowaniu energii i technologii broni W szczególności struktury samojezdne miałyby znaczną przewagę nad nowoczesnymi samolotami, pozostając w powietrzu pomimo ciężkiego ognia. Choć propozycja Lockheed Martin jest wciąż koncepcyjna, firma poprosiła o większe szybkość, zasięg, stealth i samo-gojenie się struktur. Założeniem samoistnych struktur w samolocie nie jest jednak nowe Dyskusje wokół takiej technologii ma miejsce od 2008 r., kiedy inżynieria kosmonautyki z Bristol University w Wielkiej Brytanii opracowała prototyp samopoczucia, system uzdrawiający inspirowany roślinami i zwierzętami. System składa się z kieszeni dwuetapowego systemu epoksydowego - epoksydowego żywica i utwardzacz - zainstalowany wokół wrażliwych części samolotu, takich jak podbrzusze, luki i koła Jeśli obszar jest uszkodzony, zawartość kieszeni jest zwalniana, tworząc tymczasową zatyczkę, pomagając statkowi powietrznemu działać pomimo uszkodzenia. Chociaż nie jest specjalnie zaprojektowany do użycia w samolotach wojskowych, jego potencjalne korzyści mogą zainteresować projektantów przyszłych samolotów wojskowych. Broń na czas również mogłaby zostać ukształtowana przez technologię w trakcie rozwoju samolotów komercyjnych, a wojsko chętnie wykorzystało scrampy do szybszej produkcji . Mimo niedawnych testów, system Boeing's X-51A Waverider scramjet pozostaje w fazie rozwoju, ponieważ ma nadzieję osiągnąć ultrasonograficzną prędkość zbliżającą się do Mach 6, szybkości, z jaką nie można zatrzymać rakiety za pomocą konwencjonalnej technologii obrony powietrznej Ciągłe eksperymenty z energią skierowaną broń i lasery, wykorzystywane zarówno w obrębie defensywnych, jak i obraźliwych środkach, prawdopodobnie również precyzyjnie określą, jaki jest szósty gen bohaterowie bojowników generacji szesnastu generacji wyrzucają z wczesną krytyką. Zauważa się, że obrazy boeinga F A-XX - sześciennego pokolenia zaczęły się pojawiać dzięki uprzejmości Boeinga. Mimo tego, że taki samolot pozostanie w fazie konceptualnej, nie zatrzymał się kilka osób starszych urzędnicy kwestionują, a nawet potępiają taki program Wielu urzędników uważa, że ​​na tym etapie jest optymistyczny rozwój myśliwca szóstego pokolenia, z wieloma rywalizującymi maszynami z piątą generacją, takimi jak sowiecki samolot Sukhoi PAK FA i chińscy rzemieślnicy Chengdu J-20 uznani za gorsi od popularnych F-35 Detractors argumentują przeciwko wykonalności programu, że wyższość F-35 mogłaby być uznana za zbędną. Realizowany projekt. Samolot został opracowany w celu spełnienia wymagań US Air Force USAF w ramach programu WaveRider. również nakładano na szacowany koszt opracowania i zakupu takiego samolotu, przy czym szacuje się, że program kosztuje ponad 40 mld że finansowanie tej skali nie jest mile widziane. Frakcja US Marine Corps Lt Ogólnie Emerson Gardner powiedział FlightGlobal swoim sceptycyzmem związanym z F A-XX, mówiąc, że to się nie zdarzy, nie ma tam pieniędzy. Inną krytykę tego programu to domniemany brak zaangażowania w samoloty typu F-35 przewoźnika wariantów, po trzęsieniu się problemów w ich rozwoju, problem że poprzedni dowódca dowodzenia lotnictwa USMC, George Trautman, wspomniał FlightGlobal To typ potwierdzający lotniczy lotnik ogólny brak zaangażowania w F-35 Pokazuje, ile one leżą w łóżku z Boeingiem, aby obejmować cały szereg emerytów marynarki, którzy pracują dla Boeing. Chociaż sam program obiecuje wykorzystać siły amerykańskich sił powietrznych i sił zbrojnych Stanów Zjednoczonych poza to, co jest już wyższe, Boeing ma wizję wszechstronnego, obejmujący strategię na przyszłość samolotów Stanów Zjednoczonych nadal wyraźnie ma kilka przeszkód, aby przezwyciężyć trudności, zanim będzie to możliwe do przyjęcia. Skuteczna treść. F-22A Raptor zaawansowany myśliwiec taktyczny rozpoczął służbę w amerykańskich siłach powietrznych w grudniu 2005. Czołowy naddźwiękowy myśliwiec wielofunkcyjny został nazwany F-35 Lightning II w lipcu 2006. Jednostronne, wielofunkcyjne myśliwce stealth, Chengdu J-20 jest produkowane przez Chengdu Aircraft Industry Group CAIG z Chin. Sukhoi PAK FA to wielofunkcyjny samolot myśliwski stealth przez Sukhoi z Rosji. Counter-Strike 1 6 Hacks. All Counter Strike 1 6 Hacks poniżej organizowane przez ich zainteresowanie użytkowników Więcej hack ma pliki do pobrania - im wyżej znajduje się Cheat dane i opis wypełnione tak szczegółowe, jak to możliwe, aby w pełni wyjaśnić jego wykorzystanie i funkcje Poza tym wewnątrz łącza można znaleźć pełne instrukcje hack Aby uzyskać więcej pomocy skontaktuj się z nami lub przeczytaj wpisy w stopce witryny Pobieranie CS 1 6 Hacks zakładasz całe ryzyko, ale w e upewnij się, że pliki są bezpieczne, skanując je. KC 1 6 Funkcje Wallhack - różne tryby Wallhack 3 - wyłącz efekty flash, dym lub niebo - Lambert - tryb nocny i dzienny - Cleaner przegladarki - blokada blokowania wtyczek - niewykrywalny dla anty-hacks addons. Within są opisane więcej specyfikacji Counter Strike 1 6 Wallhack Kliknij przycisk Pobierz, aby przeczytać cały opis. CS 1 6 Cechy Aimbot - Auto Aim Shoot - Aim don t shake i don t stick - Usuń odrzut - ESP tryb - Wyłącz niebo - włącza świecące modele - mały wallhack - Lambert - zabezpieczony z SlowHack - niezauważalny. CS 1 6 CD Hack 5 0 cechy - linia do celu - wrogowie będą wyświetlane jako czerwone pola za ścianami - cel automatyczny - Aimbot - poprawność dokładności - Niewykrywalny z anty-cheatami - niewykrywalny przez widzów - brak flash. ECC 5 2 funkcje hackowania - wyłączenie dymu i flasha - brak odswieżania bez trybu rozproszenia - wroga wizja radarowa - trzecia osoba hack - skrypt Bunnyhop - Spinhack - krzyżówka niestandardowa - Pełny Tryb ESP - menu Speedhack - moduł proxy - cheat Antiban - cel Hitbox i kości Kliknij, aby wyświetlić pełny opis ECC 5 2 Opis i właściwości. Cechy charakterystyczne Super Proste ściany V7 3 - Jasna wizja bez lampy błyskowej, bez dymu, czarne białe normalne niebo - Niezapalony tryb ścienny - Bloki typu slowhack - Lambert - Custom crosshair - Tryb radarowy - Blokowanie wtyczek przeciwhałasowych. CS 1 6 Funkcje ESP Hack - linie i pola na cel - rozżarzona broń - wrogowie na radarze - stała trafność - niezauważone dla VAC i innych cheatów Kliknij, aby zobaczyć więcej. Cheat Engine 1 6 funkcji - Dodano skaner pamięci - Wiele rzeczy technicznych - Dostępne do debugowania - Włączony aimbot - Włączony wallhack - Włączony speedhack - Włączony ESP - Ma wszystkie cechy wh i celu - Działa nie tylko na CS 1 6 gry - Możliwość zmiany danych - OpelGL hack - Aimbot - Wallhack - Speedhack - Multihack - Funkcjonalny zoom - widok z trzeciej osoby I wiele innych funkcji - zobacz wewnątrz - Zaawansowany system ścienny - Idealny tryb celowania - WH nie jest wykrywalny w celu zapobiegania oszustwom - Przejrzystość wszystkich warstw - Funkcje Aimbot - Przekroczone z funkcjami SS WH - Menu funkcjonalne Wszystkie funkcje na stronie z włamaniem - Dopasowane rozmiary i kolory - Klucz Bunny Hop - klucz Rusian Duck - LCTRL - Wiele ustawień i konfiguracji - Usuwanie efektu granatowego i dymnego - Widoczny jako odtwarzacz parowy dla innych graczy - Możliwość ustawienia pozycji radaru i kolorów - Pudełko ESP i celbot wektorowy - PanicKey Więcej funkcji wewnątrz łącza. Zaawansowany aimbot dla CS 1 6 - funkcje, przegląd i linki do pobrania - Automatyczne strzelanie i celowanie - NonSticky aimbot - Cel FOV - Triggerbot - nie ma trybu zwijania - pełne kody CSa 1 6 - CS 1 6 tryb aimbot - klasyczny - CS 1 6 tryb wallhack - trzy różne opcje classic MISC - Anti HL-Guard, niewykrywalny dla VAC - nie SlowHack Szczegóły w pełnej treści link Hack link pobierz poniżej. Anti SS Całkowicie niewykrywalny dla Valve Anti Cheat Nóż nożny Groundstrafe, Bunnyhop, Jumpbug przeciw Strafe Hack ESP i radar hack Triggerbot Wallhack. About CS 1 6 Cheats. CS 1 6 Ch Eats - krótko mówiąc, cheaty to programy, które pomagają graczowi grać lepiej Przykładowo, CS 1 6 Wallhack pozwala widzieć ściany koryta Aimbot dla CS 1 6 - automatycznie zmierza do celu i pędów Te dwa kody są najbardziej popularne, ale istnieją wiele innych skryptów CS, takich jak alias, configs i inne Niektóre błędy są również traktowane jako cheaty Użyj oprogramowania lub konfiguracji i innych plików lub błędów, co daje aganistom inne agresywne odtwarzacze w systemie CS 1 6 Możesz nawet zabronić serwerów przez VAC Zawór Anti Cheat lub przez administratora Nie bierzemy odpowiedzialności za kody błędów oprogramowania opublikowane na tej stronie Jeśli dostaniesz zakazane don t obwini nas Oszukiwanie nie jest miłe Jeśli nadal chcesz spróbować CS 1 6 Hacks można go łatwo pobrać z naszej strony Jak przesłać CS 1 6 Hack. Counter-Strike 1 6 Hacks można dodawać do listy za pomocą programu Upload CS 1 6 System hazardu Cheat musi zawierać pełny opis i link do pobrania - skrypty zawierające krótkie linki lub dowolny system partnerski nie zaakceptować ed Administracja może edytować opis swojego hacku lub pobrać link. Japan s Next FX Fighters F-35 wygra Okrągły 1. Sierpień 23 16 Z budżetem obrony narodowej rekord na karty dla Japonii w przyszłym roku, uaktualnień do zwiększenia kraju s air - wyższe zdolności są wdrażane przez rząd Wraz z wdrożeniem F-35 w Japonii nie do końca 2017 r. planuje się modernizację i modernizację obecnej floty F-15J Wśród zmian są plany podwojenia liczby lotów do pociski F-15J mogą przenosić do 16, a także wydłużyć czas życia samolotu. Przestań czytałem całą historię z wydarzeniami niedawnymi umieszczonymi w kontekście. F-35A kliknij, aby zobaczyć pełny. W grudniu 2017 r. Japonia wybrała Lockheed Nowy samolot myśliwski F-35A został zastąpiony przez Fighter'a F-35A jako kolejny samolot myśliwski F-35, który zastąpił dotychczasową flotę F-4 Kai Phantom. F-35 był w rzeczywistości drugim wyborem. W lutym 2006 r. Siły Powietrzne ITAF poinformowały, że tempo budowy budynku USAF sprzedać ultra-zaawansowany F-22A Raptor abroa d ufać sojusznikom USA, jako sposób na zwiększenie liczby i produkcji, których Japonia chciała wyraźnie, a Raptor był tematem rozmów dyplomatycznych w kilku miejscach, w tym na szczycie w 2007 r. W końcu jednak polityka USA odmówiła zezwolenia na wywóz w celu obniżenia poziomu warianty eksportowe F-22, a jego linia produkcyjna została rozwiązana. Wkrótce Japonka patrzy na inne zagraniczne opcje fightera FX, podczas gdy oni uważali krajowy projektant myśliwców stealth za ich długoterminowy projekt. W następstwie konkurencji FX, F-35 Lightning II pokonał Tyfoon Eurofighter Tydzień na Lotnisku BAE, a także ulepszony Forsal Hornet F A-18E firmy Boeing Now Lockheed Martin, a także jego japońscy partnerzy Czy ceny i opóźnienia programowe F-35A powodują problemy w Japonii W artykule omówiono aktualną siłę JASDF, jej przyszłe opcje i bieżący rozwój sytuacji walutowej. JASDF Structure Choices. F-4EJ Kai zen kliknij, aby wyświetlić szczegółowe informacje. Japonia Samozbrojona Siła Powietrzna JASDF ma obecnie 3 fi samolotów F-15J F-15DJ Orła jego myśliwców F-4EJ Kai i RF-4EJ oraz Phantom II i Mitsubishi F-2 większego, dłuższego wariantu na F-16C Mitsubishi F-1 wprowadził w 1978 r. i nadal znajduje się na stronie internetowej JASDF, ale został zastąpiony przez F-2s 1 Teraz, 42 F-35A rozpocznie wymianę 80-samolotowej floty F-4, ale to nie był koniec dla Japonii. JASDF wprowadził F-4EJ w 1973 r. Obecnie służy głównie do działań antyrakietowych i innych dozwolonych ról strajkowych, ale może być również używany do celów obronnych i policyjnych. Wersja rozpoznawcza RF-4EJ zostanie zastąpiona przez F-15Js ze specjalnymi strąkami, a Japonia poinformowała, że ​​rozpoczną one odejście na emeryturę reszty floty F-4 na początku 2017 roku. Japonia ma najwyższe doświadczenie w produkcji, ale także miała problem jakościowy i ilościowy Japońskie firmy już wyprodukowały F-15J na licencji, a także zaprojektował i wyprodukował Mitsubishi F-2 w połączeniu z Lockheed Martin F-2 jest największy niż F-16 i ma większy zasięg, ale jego wydajność nie jest porównywana z F-15 i kosztuje prawie tyle samo F-2s wygrywają w oczekiwanych numerach, co oznacza, że ​​nie mogą zastąpić F-4EJ i RF-4EJs. J-20 Prototyp kliknij, aby wyświetlić pełny. Japończycy mieli ważne wybory, a tsunami w 2017 r. Zaostrzyły ten problem, niszcząc 18 myśliwców F-2 w Japonii. Następnie Chiny popchnęły rzeczy do następnego poziomu, odsłaniając J -20. Protokół Phase 1 był dla Japonii wybraniem przyszłego myśliwca FX na koniec 2017 roku, zakupem około 50 i rozpoczęcia ich otrzymania w 2018 r. Tymczasem przemysł japoński próbuje dowiedzieć się, jak zachować teraz zajęty faktem, że zakończenie produkcji licencji na komponenty F-15 i F-2 kończy się propozycją Towarzystwa japońskich firm zajmujących się przemieszczaniem samolotów, zakładając produkcję myśliwców FX i ich zakup F-XX do roku 2028, a niektóre z tych 100-120 samolotów zastąpią istniejĘ ... cych F-15Js, jak również Nastę pnie było to japoń skie myśliwiec projekt, do rozpocznie się rozwój do 2017 r. oparty częściowo na wnioskach wyciągniętych z obecnego demonstratora technologicznego stealth technologii ATD-X, który zamierza latać ATD-X w latach 2017-2018, a idea SJAC polegała na tym, że jej następca mógł wejść w produkcję w około 2028 r. zaprojektowana linia myśliwska FX została zamknięta. Przy wyborze pierwszego zakupu FX, japończycy mieli kilka opcji. Zwycięzca F-35 Lightning II. F-35A testowy lot kliknij, aby wyświetlić pełny. Jeśli chcesz ukryć, samolot Lockheed Martin jest uważany za druga najlepsza opcja na F-22 Podczas gdy inni rywale ostro zmniejszyli swój podpis radarowy w porównaniu do samolotów typu F-16, F-35 jest znacznie lepszy, ponieważ został zaprojektowany z myślą o stealth od samego początku, w tym wewnętrznych tarcz broni China wprowadził swojego własnego myśliwca stealth J-20, to kryterium zdawało się zaćmiewać wszystkie inne w Japonii, myśląc, że Joint Strike Fighters oferują także wyjątkowe osiągi w roli rozpoznania, podczas gdy jego model partnerski wygładza technologię trans które są cicho pracują nad koncepcjami myśliwców stealth Wreszcie, F-35 będzie powszechnie używany, oferując wspólność z kluczowymi sojusznikami i zapewniając stały upgrade bez konieczności stałego japońskiego Inwestycje. W negatywnym aspekcie projekt jednostopniowy silnika F-35 byłby obawą podczas patrolowania na pokładzie morskiego samolotu bojowego, ponieważ zwiększa prawdopodobieństwo wystąpienia problemu z silnikiem, powodując całkowitą stratę myśliwca. Poza tym F-35 że opóźnienia w rozwoju mogą powodować problemy z dostawami na czas, wszelkie wcześniejsze dostawy będą kosztowały ponad 100 milionów na płaszczyznę, a jej zadeklarowany status jako myśliwiec strajkujący napędza nieco postawy obronnej Japonii. w tej dziedzinie doprowadziło Japonię do wniosku, że jest to wymóg wyraźny, i że w oparciu o ich matematyczną analizę dostarczonych informacji Japonia w F-35A był bardziej zdolny od wszystkich innych bojowników o sprawdzonych rekordach. Wybór ogłoszono w grudniu 2017 roku, a porozumienie o zakupie do 42 myśliwców zostało podpisane w czerwcu 2017 roku. Raporty medialne nie są dokładne, ale wydają się sugerować że japońskie samoloty F-35A mogłyby latać nawet do 40 wyprodukowanych japońskich materiałów Raporty i dokumenty wskazują, że Mitsubishi Heavy Industries Ltd będzie zaangażowany w prace nad organami lotniczymi, Mitsubishi Electric Corp w zakresie awioniki związanej z misją, a IHI Corp na silników. DD - 181 Hyuga USN s LHD-2, post-tsunami kliknij, aby wyświetlić całe. F-35B s STOVL Krótkie podjazdy, pionowe możliwości lądowania mogą stać się szczególnie cenną opcją w przyszłości, jako samolot defensywny, który mógłby działać z rozrzuconych miejsc lądowych, a nie bazy, które są łatwo atakowane przez rakiety wroga. Ma krótszy zasięg niż inne warianty, ale Japonia jest również liderem 18DDH samolotów helikopterów Hyuga Class dla takich ról jak katastrofa, a wkrótce f mogą prowadzić większe statki klasy 22DDH Izumo Po raz kolejny nazwali helikopterów niszczycielami, ponieważ Japonia jest obecnie zabroniona z eksploatacji statków powietrznych, ale należy zauważyć, że inne kraje zamierzają eksploatować samoloty F-35B ze statków o porównywalnym rozmiarze. To może przeszkodzić Japonii w zamawianiu F-35B, pomimo potencjalnej przydatności jako myśliwiec na lądzie. Japan miał inne opcje, także one włączone. Boeing Tradycyjny dostawca. F-15Js kliknij, aby wyświetlić pełny. Boeing i jego poprzednik firmy McDonnell Douglas dostarcza JASDF s F -4s i F-15s. Ich wybory na następne pokolenie. Ukończony F-15s Japonia mogłaby zdecydować się na zakup i kupić Kaizen F-15J za porównywalną cenę, prawdopodobnie z radiem AESA APG-63v3, który będzie obsługiwany przez Singapur. pochodziłoby z dołączonych strąków, takich jak ReeceLight lub SHARP do celów rozpoznawczych, czy kombinacji takich, jak LITENING czy Sniper ATP w systemie Lockheed. W Japonii problem polega na tym, że opcja ta mogłaby pozostawić je bez r-to-air w porównaniu z obecnymi samolotami PLAAF SU-30MKK, a co dopiero poten - cja przyszłych ulepszeń, takich jak SU-35 lub nowy model J-20 z Chin J-20.Boeing nowego F-15SE Silent Eagle wydawał się być skierowany bezpośrednio na te obawy wiele ważnych osiągnięć, które pomogą utrzymać własne myśliwce i są zoptymalizowane pod kątem patroli bojowych dalekiego zasięgu, które wymagają JASDF W trybie pełnego ukrycia jego zdolność do ataku jest wystarczająco wtórna, to nie musi budzić alarmowych dzwonków, ale nadal jest obecny. Podczas gdy połączenie F-15 Kai F-15SE okazało się być najprostszym ruchem, rzeczy nie działały w ten sposób Boeing nie przedstawił F-15SE, a F - 15 aktualizacji będzie musiała być osobnym, przyszłym wydaniem dla Japonii. Zamiast tego, przedłożył. Spera Hornet Int l kliknij, aby zobaczyć pełny. F A-18Ei Super Hornet Podstawą zgłoszeń Boeinga był radar AN AESA APG-79 wyposażony w blok II model i model F A-18F został już sprzedany do Australii Super Hornet International Roadm ap znajduje się na desce rozdzielczej, dodaje ulepszony sygnalizator radarowy, zdolność do noszenia broni w noszach podwozowych o niskich RCS, lepszych systemach obronnych, zaawansowanym wyświetlaczu kokpitu szerokokątnego i większej pojemności paliwa bez zwiększania oporu. Inna opcja Super Hornet dla Japonii byłby jeszcze bardziej egzotyczny Niektórzy australijscy Super Hornety są wyposażeni w elektroniczny sprzęt wojenny, który umożliwiałby konwersję na sygnały EA-18G przechwytujące i zaciskające myśliwce To wyjątkowa zdolność, ale postawa ochraniająca Japonię jest mniej przydatna niż gdyby chodziło o inne kraje. Nawet z opcją EA-18G, Super Hornet był nieparzystą ofertą wyboru. Poza elektronicznym atakiem, jest mniej zdolny niż najnowsze modele F-15, na przykład F-15SG w Singapurze Jego główne zalety w porównaniu z wariantami F-35 i europejskich obejmowały niską cenę w zakresie 60 milionów, potencjał znacznej produkcji licencji w Japonii i przyszłą podobieństwo z główną częścią obronną Japonii ner, US Navy. Buy European. Eurofighter Rosnące słońce kliknij, aby wyświetlić pełny. Effighter Typhoon lub Dassault Rafale były postrzegane jako możliwości, a łączenie ich z rakietami śnieżnymi MBE Meteor dalekiego zasięgu mogłyby być atrakcyjne, biorąc pod uwagę Japonię że cena będzie prawdopodobnie zbliżona do F-35, podobnie jak opcja zakupu większych samolotów F-15.Dassault Aviation odmówił udziału w radzie Rafale, a pojedynczy silnik Saab JAS-39 Gripen NG nie był konkurencyjny, ale ciężko pracowali Eurofighter. Ich samolot jest bardzo wydajną wersją samolotów o podwójnej maszynowym samolocie. Wersje Tranche 1 mają bardzo ograniczone możliwości ataku naziemnego, które spełniają kryteria tylko w obronie, a ostatnia transza 3 oferuje dobry zestaw funkcji wielozadaniowych. Samolot s przewoźnika pocisków meteorowych o dalekim zasięgu oraz zintegrowanego systemu IRST, który można znaleźć nawet na pokładzie samolotów stealth, oferują kolejną parę zalet nad amerykańskimi rywalami. Super Hornet podniósł kwestie porównawcze w porównaniu do nowych bojowników w Chinach, podczas gdy dzielenie przemysłowe i technologiczne pozostały kwestiami dla F-35, więc Eurofighter miał szansę na ich platformę, ale Japonia wysoko oceniła teoretyczną zdolność, a ich matematyczna analiza matematyczna zraniła Eurofighter The Typhoon był uważany za najbardziej oszczędny samolot, a jego oferta miała najlepsze korzyści dla Japonii. Z drugiej strony, EADS i BAE miały kłopoty z osiągnięciem celów w zakresie kosztów zakupu w Japonii, dając japońskim firmom całą tę pracę, a wybór tego oznaczały oderwanie od japońskich mocno amerykańskich powiązań przemysłowych i infrastruktury urządzeń To nie ma drobnego posunięcia, w społeczeństwie, które tworzy taki magazyn przez głębokie związki przemysłowe. Czego oni naprawdę chcieli F-22. Nie wspinając się po Mt Fuji, kliknij, aby zobaczyć pełny obraz. F - 22J-EX F-22 był na szczycie listy życzeń Japonii, ze względu na jego niezrównaną wydajność lotniczą, wysoki poziom stealth i twin-engine design W lutym 2006 r. Urzędnik Lockheed Martin potwierdził, że propozycja sprzedaży japońskich czołgów typu F-22 w jakiejś formie obniżonej międzynarodowej wersji działała przez Siły Powietrzne przy poparciu japońskiego rządu W tym czasie była na poziomie trzech lub czterech gwiazdek, a wśród cywilnych decydentów, producenci Wniosek był prowadzony na najwyższych szczeblach administracji rządowej, ale Stany Zjednoczone zabiły bojownika, odmawiając eksportu. Kapan s połączenie dalekiej strefy morskiej i rosnąca rywalizacja z Chinami czyni dalekiego zasięgu, podwójny silnik, superkruzyjne i niezrównane ukryte przechwyty z możliwością rozpoznania naturalnym wyborem Wykorzystanie istniejących japońskich partnerstw z firmą Lockheed i Boeing sprawiło, że było to prawie niemożliwe do uniknięcia, Japonia mogłaby w przyszłości przewidzieć niekwestionowaną przewagę nad swoim terytorium. Było jasne, że amerykańskie korzyści przyniosły sprzedaż USAF pierwotnie zamierza kupić 700-800 myśliwców F-22, ale zostało pociętych do 442, a następnie 381, aw końcu do ponad 180. podobnie jak Rosja PAK-FA SU-50 i J-20 w Chinach przygotowywały się do wyeliminowania wyższej przewagi w lotnictwie USA Jeśli modernizacja i proliferacja doprowadziły do ​​potrącenia nad amerykańskim samolotem w nadchodzącej dekadzie, aktywna linia produkcyjna F-22 mają znaczną strategiczną i finansową wartość. W negatywnym aspekcie ogromne możliwości F-22 spowodowały, że wiele osób w Stanach Zjednoczonych bardzo zdenerwowało ryzyko naruszenia bezpieczeństwa swojej architektury elektronicznej, aspektów stealth lub linków nowej generacji Licencjonowana produkcja japońska, standardowa wymóg dotyczący innych japońskich myśliwców, byłby mało prawdopodobny lub bardzo ograniczony, jeśli jest to dozwolone. Koszt budowy samolotu wynosi 137-160 milionów lotów bazowych, co powoduje, że japoński zakup wymaga znacznych i kosztownych zmian w elektronice samolotu. F-22J na poziomie około 250 milionów na samolot. Japończycy nigdy nie mieli szans, aby dowiedzieć się, ponieważ ruchy polityczne w USA zablokowały wszystkie wywóz Raptor F-22 USA pozostawiono do która obejmuje finansowanie bardzo kosztownego zestawu uaktualnień elektroniki w ciągu najbliższych kilku lat. Japan s FX kontrakty i kluczowe wydarzenia. NG wykonuje centralny kadłub. Stetting gotowy kliknij, aby wyświetlić pełny. August 23 16 Z krajowego rekordu złamania budżetu obronnego na karcie dla Japonii w przyszłym roku, modernizacje mające na celu zwiększenie zdolności do przewodzenia powietrzem w kraju są realizowane przez rząd Wraz ze zbliżającym się do końca 2017 r. wdrożeniem F-35 w Japonii, planuje się modernizację i unowocześnienie jego obecna flota F-15J Wśród zmian są plany podwojenia liczby pocisków powietrzno-powietrznych, F-15J może przenosić do 16, a także zwiększyć żywotność samolotów. 1 16 Japonia ma uruchomić przetarg w połowie lipca za program pozyskiwania 40 miliardów myśliwców, który został nazwany programem myśliwców F-3 Źródła zbliżone do programu ujawniły, że amerykańskie giganty Boeing i Lockheed Martin zostały zaproszone do udziału w projekcie obok lokalnego manuf aktorzy Mitsubishi Heavy Industries Dodając do tego, analitycy twierdzą, że Japonia preferuje samolot, który może współpracować ściśle z wojskami USA, z uwagi na bliskie powiązania z Waszyngtonem i Tokio, czyni z USA opcję długoterminową Bez względu na wszystko, Saab AB i konsorcjum Eurofighter będą musieli poszukiwać możliwości zaangażowania się w ten projekt mega dolarów. 25 kwietnia firma Lockheed Martin otrzymała 73 8 milionów kontraktów na długie materiały ołowiu, części, podzespołów i starań, aby utrzymać zaplanowany harmonogram produkcji na sześć niskooprocentowana początkowa produkcja Lot 12 F-35A Lotniskowiec Lightning II w ramach zakupów japońskich samolotów w ramach zagranicznego programu sprzedaży wojskowej Prace mają zakończyć się do grudnia 2020 r. Pierwsze cztery z planowanych 42 samolotów w Japonii są na różnych etapach produkcji w fabryce F-35 Lockheed Martin w Forth Worth w Teksasie, a pozostałe 38 japońskich samolotów zostanie zmontowanych i dostarczonych w Japonii z fabryki w fabryce w Nagoi w Mitsubishi. ruary 18 16 Mitsubishi Heavy Industries MHI rozpoczął montaż końcowy pierwszego wyprodukowanego w kraju fabryki F-35A Assembly wkroczył w końcowe etapy fabryki Komaki Minami i oczekuje się, że rozpoczną prace nad dwoma bojownikami pod koniec fazy fiskalnej 2017 Do roku 2020 ta produkcja wzrosła do 16, a całkowita liczba, która ma zostać wyprodukowana w Japonii wynosi 38, a flota 42 MHI będzie również odpowiedzialna za testowanie nadrząsów przeciwko radarowi. Doświadczenie zdobyte przez Mitsubishi w rozwoju i produkcji F-35 pomoże w rozwoju japońskiego myśliwca steatlingowego nowej generacji, obecnie rozwijanego w ramach programu X-2. 11 grudnia firma Northrop Grumman zakończyła dostawę kadłuba centralnego dla Japonii F-35 myśliwiec, znany jako AX-1 Środkowy kadłub służy jako konstrukcja rdzeniowa dla samolotów wielofunkcyjnych AX-1 typu 5 w Japonii. Jest to samolot F-35A, który wykorzystuje tradycyjne starty i lądowanie Japonia zamówiła 42 F-35s z Lockheed Martin Trzy silniejsze kadłuby centralne zostaną wyprodukowane w Stanach Zjednoczonych, podczas gdy końcowy 38 zostanie wyprodukowany i zmontowany w Nagoi w Japonii.10 października 15 r. Northrop Grumman ukończył centralny kadłub dla japońskiego oddziału obronnego pierwszego Joint Strike Fighter, szkielet dla kraju pierwszy F-35A Firma wyprodukowała kadłub w Kalifornii przed dostarczeniem go do Japonii w celu sprawdzenia końcowego i montażu W sumie Japonia zleciła 42 F-35A, z zamówieniem wstępnym dla sześciu samolotów w tym roku pochodzących z ceną tag 827 4 miliony W ciągu grudnia 2017 r. kraj wybrał F-35, pokonując Tyfun Eurofighter i uaktualnioną ofertę Super Hornet. Oczekiwane koszty utrzymują rosnące porozumienie FACO Umowa przemysłowa MHI wznosi się na boki. Rada 19 14 FY15 Japonia Ministerstwo Obrony zamierza to order 6 F-35As in FY 2018, and they re asking for a YEN 124 9 billion 1 21 billion budget to do it. Other major priority items include 3 long-range surveillance UAVs YEN 54 billion and new AEW planes E-2D or E-737, YEN 58 8 billion Sources Reuters, Japan looking to buy more stealth fighters in 2018 Nikkei. Aug 4 14 Industrial Mitsubishi Heavy Industries MHI was supposed to begin supplying F-35 rear fuselage sections for Japan and for other F-35 partners, but the government says that they ll only subsidize Japanese production Japan has already given MHI the YEN 63 9 billion yen 623 million , as MHI is responsible for Japan s Final Assembly and Check Out line q v June 21 13 , but the firm is worried that their lack of experience in competitive global aerospace markets will cause them to lose money on parts supplied for export MHI wants another YEN 10 billion 97 4 million in subsidies, the government says no, and the parties remain deadlocked. BAE was supposed to begin receiving MHI parts by 2018, but that isn t going to happen Japan s F-35 deal may need to be amended, though one of Reuters unnamed sources say that if BAE can wait something could be worked out Meanwhile, IHI Corp is building engine parts for Japanese F-35s and with Mitsubishi Electric Corp is supplying electric components Sources Asahi Shimbun, Mitsubishi Heavy Won t Supply Parts for F-35 Fighter Project Reuters, Mitsubishi Heavy s F-35 Deal with BAE Caught In Japan Funding Spat Sources. July 17 14 Weapons In the wake of recent changes that allow Japan to export some defense items to certain customers, and engage in multinational collaborations with allied countries, Japan is becoming involved with MBDA s Meteor long-range air-to-air missile. Separately, the government also gave a green light to Japan s joint research with Britain using Japanese seeker technology It s a simulation-based project linked to a Meteor missile development among European countries Defense Ministry official Toru Hotchi said Japanese officials are hoping the research can lead to a technology that can be used for F-35 stealth fighter jets that Japan plans to purchase for its Air Self-Defense Forces. Meteor is abou t to enter service on the JAS-39C D Gripen, with Eurofighter and Rafale qualification to follow by 2018 MBDA has previously stated that they plan to field a variant for internal carriage in the F-35, and have taken some design-related steps, but there s no definite program or timeframe yet Could interest be picking up Sources DID Meteor Missile Will Make Changes to Accommodate F-35 USA ABC, Japan Approves Joint Missile Study, Export to US NY Times 2017-04, Japan Ends Decades-Long Ban on Export of Weapons. Feb 4 14 Bottakuri Costs continue to rise for Japan, and F-35Js could end up costing YEN 300 billion each Meanwhile, Japan s new 5-year Mid-Term Defense Plan will buy just 28 F-35s by 2018, of a 42 plane order that would see 38 assembled in Japan under a final assembly and checkout deal At that rate, they won t make the target of completed deployment by 2021 without a high 2019 order surge Meanwhile, prices have already climbed from the original YEN 9 6 9 9 billion agreement to YEN 14 95 billion each for 2 jets in FY 2017, and YEN 15 4 billion each for 4 more in FY 2017.Added to this are plant and tooling up costs of YEN 83 billion for 2017 and YEN 42 4 billion for 2017 as Japanese companies Mitsubishi Heavy Industries, Mitsubishi Electric and IHI establish assembly and production lines Sources here have privately begun to refer to the F-35 deal as a bottakuri bar, referring to establishments that lure customers and force them to pay exorbitant bills through a range of excess charges for items not mentioned explicitly on the menu locally produced versions of US kit generally cost double their US prices Kiyotani said the F-35 s costs could climb to more than YEN 300 billion a fighter. Abe s decision to print money at astronomical rates q v Aug 22 13 is going to worsen this problem by dropping the exchange rate The Yen has lost 28 of its value vs the US dollar since June 29 12 Defense analyst Shinichi Kiyotani is quoted as saying that lack of specifics in Japan s 10-ye ar plan reflects uncertainty over the country s ability to afford the F-35, and its 200 F-15Js and 90 or so F-2s will eventually need replacement What to do Sources Defense News, Future of F-35 Unclear as Costs Mount in Japan. Aug 22 13 Local non-discount The Asahi Shimbun reports that Japan s F-35As will be noticeably more expensive than their American counterparts, due to the cost of incorporating Japanese-made parts They re correct in general, but their figure is misleading. The US government has reportedly authorized 24 engine and radar components to be produced in Japan, accounting for about 10 of the plane s value, and that number is expected to grow with additional approvals Overall, IHI Corp will manufacture 17 engine fan and turbine parts, while Mitsubishi Electric Corp will produce 7 radar system components that include signal receivers Parts for the rear fuselage, wings, and undercarriage will come from Mitsubishi Heavy Industries Ltd and other Japanese contractors That will h elp Japan gain important experience for its own stealth fighters, and build on the composites manufacturing expertise gained in its F-16-derived F-2 program The government has reportedly budgeted YEN 83 billion about 844 1 million in FY 2017 for F-35 related industrial infrastructure, including new facilities at an MHI factory in Aichi Prefecture. The problem is that Japanese firms will be manufacturing only for JASDF F-35s, sharply raising per-part costs The 2 aircraft ordered in 2017 will be the first with Japanese parts, and are now budgeted at YEN 15 billion see also Sept 6 12, now about 153 5 million each Japanese sources cite it as a jump from YEN 10 2 billion 47 , but sources when the contract was signed cited YEN 9 6 billion Which makes the new figure seem like an even bigger jump of 56 3 The real jump Just 27 On June 29 12, the equivalent dollar value for YEN 9 6 billion was 120 9 million per plane A jump to 153 5 million is only 27 in real terms. Abe may be more hawkish than hi s predecessor, but running the money printing presses full-bore will make it much more expensive for him to execute on those promises Sources Asahi Shimbun Japan-made parts to push up price of F-35 fighter jets for ASDF New Pacific Institute Japanese Companies to Manufacture 10 percent of each of Japan s F-35As. Aug 13 13 22DDH F-35 A New Pacific Institute blog post looks at the new 22DDH Izumo Class helicopter destroyer, and its suitability for F-35s The author doesn t believe the ship is very suitable, as it would require expensive modifications that include a new landing surface, much greater munitions storage, greater aircraft fuel capacity, and possibly even new aircraft elevators A ski jump isn t 100 necessary, but would be important for good performance Even after all of those expensive modifications, F-35 carrying and servicing capacity would be very limited, and the pilots would need expensive naval aviation training It might be a good lily pad to extend air defense range in th e southern sectors if Japan ever buys very expensive F-35Bs, but that s about it. Bottom line The ship s design makes it better suited to the helicopter and disaster operations it s publicly touted for, and those needs alone are likely to keep the ship busy NPI Does the Izumo Represent Japan Crossing the Offensive Rubicon. June 21 13 Industrial Lockheed Martin has signed an agreement with Mitsubishi Heavy Industries Ltd to begin work on a final assembly and check out FACO plant Per Japan s weapon export restrictions, it would only be used for Japanese orders, and Japan s agreement will see the first 4 F-35As produced entirely at Lockheed Martin in the USA Sources Defense News, Lockheed, Mitsubishi Sign F-35 FACO Deal. March 25 13 Long-lead Lockheed Martin Aeronautics Co in Fort Worth, TX receives a 40 2 million fixed-price-incentive firm-target , contract to provide long lead-time parts, materials and components required for the delivery of 4 Japanese F-35As, as part of Low Rate Initial P roduction Lot 8 See also June 29 12 entry. Work will be performed in Fort Worth, TX, and is expected to be complete in February 2017 All funds are committed immediately, and this contract was not competitively procured by US Naval Air Systems Command in Patuxent River, MD, who is acting as Japan s agent through the FMS process N00019-13-C-0014.Feb 15 13 Industrial Jane s reports that Mitsubishi Electric Corporation is no longer banned from bidding on Japanese military contracts, now that they ve finished paying the National Treasury back for previous overcharges in defense and space contracts The ban could have affected MEC s planned involvement in providing avionics and other products to Japan s F-35A fighter program. F-35A DSCA request and contract How the F-35A won The future of stealth debated. White Paper click to read. Nov 9 12 Industrial Japan may begin receiving F-35As by 2018, but local industrial participation faces a number of barriers, due to Japan s 1967 arms export guidelines Media reports say that current plans to allow participation in the multinational project, under amended arms export guidelines, wouldn t lead to deliveries of Japanese F-35A avionics, or of exportable parts for the main wings and tails, before FY 2017.Media reports are vague, but seem to indicate that Japanese F-35As might eventually reach 40 domestically manufactured content Japan Today Yomiuri Shinbun. Sept 6 12 Bottakuri More cost hikes for Japan, as defense officials Defense Ministry officials cite lower production efficiency as the reason its next 2 F-35As will be YEN 15 4 billion about 195 million per plane and initial spares The initial budget was YEN 13 775 billion per plane for the first 4, which works out to an 11 8 increase. The ministry is trying to find the full YEN 30 8 billion for the FY 2017 budget request, in order to cover the 2 fighters in it The Japan Times. July 2017 Why the F-35 won The Japanese Ministry of Defense releases its Defense of Japan 2017 White Paper Amon g other things, it explains exactly why the F-35 won All 3 contenders fulfilled all mandatory requirements, but the F-35 was rated as the overall winner based on the 2nd stage evaluation of capability, industrial participation, cost, and support It s difficult to tell whether the F-35A s subsequent cost jumps would have changed this evaluation, if they had been admitted at the time Based on what the government says it knew. The F-35A was deemed to have the highest capability This may seem odd for a plane with no exercise experiences or operational history, but the rating was done as a mathematical analysis, not a flyoff Within the inputs that Japan received and believed, the F-35A scored highest overall, with a good balance of high scores across air interdiction, weapons and targeting, electronic warfare capability, and stealth target detection capability. Eurofighter won the industrial participation segment with the highest level of domestic participation, but had a harder time keeping its local manufacturing proposals within Japan s prescribed cost bracket The clear inference is that Japanese Eurofighters would have cost more than other customers have paid. The F A-18E Super Hornet International was best for purchase cost, while the Eurofighter Typhoon had the lowest expected fuel expenses The F-35A eked out a Gilligan win here by placing 2nd in both sub-categories, and by avoiding the need for renovation expenses Japanese KC-767s don t mount pod and drogue refueling systems, which is what the Eurofighter and Super Hornet require The Lightning II uses the same dorsal aerial refueling system as existing JASDF fighters, which avoids the need for KC-767 or C-130H refits. In terms of support and maintenance costs, the F-35A was given the highest score, due to its in-depth, fleet-wide ALIS maintenance and diagnostic system Having said that, all 3 contenders proposed performance-based logistics PBL based on delivered availability, so all 3 scored the same. June 29 12 Buy 4, for more Officials from Japan s defense ministry say that they have agreed to terms for their first 4 F-35As, despite a 9 1 price increase The price hike was caused by American cuts, which have shifted 179 aircraft out of the order book over the next 5 years The planes will reportedly cost 9 6 billion yen about 120 million each over the entire buy, up from the original plan of 110 million American officials said they could not offer the Japanese a lower price than other partnership nations That makes the Japanese contract a good bellwether for the real base cost of an F-35A in the near future. Fortunately for the Japanese, the overall contract remained at the expected YEN 60 billion about 752 4 million The cost of the 2 simulators and other equipment dropped to YEN 19 1 billion 240 83 million from the expected YEN 20 5 billion Defense News Fort Worth Star Telegram Reuters. May 1 12 F-35A DSCA request May 1 12 The US DSCA formally announces Japan s official request for an initial set of 4 Lockheed Martin F-35As, with an option to buy another 38 and bring the deal to 42 aircraft The Japan Air Self-Defense Force s F-4 aircraft will be decommissioned as F-35 s sic are added to the inventory. The aircraft would come with Pratt Whitney s F135 engines, and Japan would also want up to 5 spare engines Other components of the deal would include Electronic Warfare Systems, Reprogramming Center support to keep those EW systems current, additional software development and integration, a fight trainer system for the F-35, other forms for personnel training equipment, transport to Japan, ALIS Autonomic Logistics Information System maintenance support systems, US government contractor support that includes ALGS Autonomic Logistics Global Support and initial spare parts, technical data, tools test equipment. Implementation of this proposed sale will require multiple trips to Japan involving U S Government and contractor representatives for technical reviews support, programs management , and training over a period of 15 years to conduct Contractor Engineering Technical Services CETS and ALGS for after-aircraft delivery. The estimated cost is 10 billion, which works out to 238 1 million per plane Until a set of contracts are signed, it s hard to split that accurately between purchase and support costs, and long support deals can add a lot to costs Japan is also interested in considerably more local assembly than most of F-35 buyers, which is likely to add a number of unique costs of its own Even so, the announcement has a ripple effect in Canada, where its huge cost per fighter draws a new round of questions about the plane US DSCA PDF Canada s Postmedia. April 2 12 Stealth s future A Japan Today article goes straight to the main military point at stake the future effectiveness of stealth technologies. As more nations develop stealth fighters, then the use of radar as the main target acquisition device will be taken over by infrared, wake tracking, electro-optics, and ra dio electronic chatter detection thereby side-stepping radar stealth features in short order. It s a bit more complex than that, especially given the fact that stealth tends to be optimized for certain frequencies, so radars will still play a role Still, the falling cost of high-bandwidth networking, and the need for a counter to stealth technologies, does suggest a range of countermeasures over the coming decades. Feb 22 12 Negotiations Chief Cabinet Secretary Osamu Fujimura conveys Japan s determination to stick to agreed prices and supply schedules for Japan s F-35s, after Japan s Sankei newspaper cites unidentified US government officials as saying that Japan had threatened to cancel its orders if prices climbed. When we were selecting the fighter, we asked those making the proposals to strictly observe their proposed prices and supply schedules Japan has conveyed this to the US from time to time. The question is whether this matters Once a contract is signed, backing out becomes so di fficult that for practical purposes, it s impossible unless the price increases are wildly egregious The time to back out is before any contract is signed After that, the contract s own structure and penalties must serve as a government s insurance Reuters UK. F-35A chosen as F-X F-35 technical issues China unveils J-20 stealth fighter prototype. F-35A Winner click to view full. Dec 20 11 Winner Japan s Ministry of Defense announces that Lockheed Martin s F-35 Lightning II has won the F-X competitive bid process for 42 planes The initial contract will be for 4 F-35A jets in Japan Fiscal Year 2017, which begins April 1 12 Deliveries are expected to begin in 2018 Japan s Defense Minister Yasuo Ichikawa reportedly said at a news conference that. of the four parameters performance, cost, industrial, and support , the most important was performance When we think about our national security needs for our future fighters, we have to consider various security environments, and the movements and ch anges by various countries In view of this we need to have a fighter that is capable of responding to these changing needs. The reported budget for Japan s initial 4 planes is YEN 55 1 billion about 706 million, or 176 5 million per plane and initial spares Overall, the cost is expected to be YEN 9 9 billion about 127 million per plane, with spares On the industrial side, a final assembly and checkout facility is expected in Japan, as well as work on components Reports and documents indicate that Mitsubishi Heavy Industries Ltd will be involved in work on aircraft bodies, Mitsubishi Electric Corp on mission-related avionics, and IHI Corp on engines. As F-4 replacements, the F-35As will have an air defense role, but Japan does have a large cadre of dedicated F-15Js to perform that mission Note that there s still an F-XX program in the future, aimed at replacing Japan s F-15Js Numbers as high as 100 planes have been floated, but that will depend on both economic straits, and local geopolit ical threats Japan Ministry of Defense in Japanese Lockheed Martin Pentagon AFA Magazine BBC Bloomberg The Diplomat interview and Flashpoints blog Defense News Gannett s Navy Times Reuters UK s Telegraph Wahington Post Yahoo. Dec 13 11 F-35 problems The Fort Worth Star-Telegram and POGO obtain an internal Pentagon Quick Look Review dated Nov 29, which says the F-35 is headed for serious technical troubles The overlap between testing and production has been a sore point for the US GAO in particular, as significant changes due to failures revealed in testing will require expensive retrofits of produced fighters, along with the extra costs of changing future production Even as operational aircraft were being bought, from June 2017 November 2017 there were 725 change requests for the fighter, of which 577 are still not yet available to implement. Major issues issues raised included unexpectedly severe shaking buffet during high-speed maneuvers, problems with the helmet system s night vision display, and frequent failures of an important electrical component that can knock out power and affect both oxygen and cockpit pressurization The team also expressed concern at the slow progress in developing and testing the plane s combat roles, including certain classified issues that especially affect air defense performance Star-Telegram incl full Quick Look Review Australia s Herald Sun The Hill. Nov 4 11 Super Hornet International Boeing continues to discuss Super Hornet International designs Not much has changed beyond earlier releases that noted improved F414 EPE engines, a large touch-screen panel, warning systems with 360 degree spherical coverage, and conformal fuel tanks to extend range They do mention that the dorsal conformal fuel tanks will have a similar center of gravity to the aircraft, and that up to 3 weapon pods would be able to carry 4 x AMRAAM 2 x 500 pound 1 x 2,000 pound bomb each, while keeping the plane s radar signature low That s in line with earlier report s, which touted 2 x AMRAAMs and 2 x 500 pound JDAMs per pod, but the 2,000 pound JDAM is new So, too, is confirmation that the new design would have additional radar shaping to lower its cross section further. With the Super Hornet out of contention in India, Japan appears to be the main target, though the Super Hornet is also being marketed to Brazil, Greece, Denmark, Kuwait, and Qatar, among others Aviation Week. Sept 26 11 F-X RFP submission deadline Boeing confirms that it s offering the F A-18E F Block II Super Hornet, which has also been exported to Australia Boeing also makes the stealth-enhanced F-15SE design, but appears to have decided not to offer it. Eurofighter GmbH submits the Eurofighter Typhoon, with BAE acting in a lead role While the submission is described as cost effective, the firm is not explicit regarding the status of the submitted aircraft new, or used. Lockheed Martin is expected to submit the F-35A, but has made no announcement Boeing Eurofighter. Mitsubishi F-2s click to view full. One-stop tracking. Our coverage for each program of record is centralized in one article to save time and provide comprehensive context. Catch up with new events. Recent updates are highlighted upfront to make it easy to stay on top of programs over their lifecycle. Table of contents. The table of contents can be moved on the side or folded to help you navigate within our reports. Exec summary. Quickly catch up with just the latest updates, main events and milestones by hiding more granular details. Media gallery. Each article comes with a gallery of relevant contextual images, charts, and videos. Clean printouts. Our articles print beautifully, without any of the clutter that often gets in the way on the web. Exporting to the Adobe PDF format lets you read our content offline. Subscribe for more. Check out our subscription plans to access our extensive defense program coverage.

No comments:

Post a Comment