Saturday 23 December 2017

Ruch średni tamil


średnia ruchoma. Sekwencja średnich obliczeń z części serii danych Na wykresie średnia ruchoma łagodzi fluktuacje danych, ukazując tym bardziej wzór lub trend. statystyki Jedna z serii technik używanych do analizy danych serii czasowych, w których średnia ważona jest określona dla danego punktu danych w oparciu o jego wartość i wartości przeszłe. Jedna z serii technik stosowanych do analizy danych szeregów czasowych, w których średnia ważona jest określona dla danego punktu danych w oparciu o jego wartość i wartości przeszłe. Kolejność średnich obliczeń z części szeregu danych Na wykresie średnia ruchoma wygładza fluktuacje danych, wykazując w ten sposób wzór lub trend więcej wyraźnie. how how how how how how how how how how average average average average average average average average average average average oun. średniej ruchomej,.en Wyobraźmy sobie system kolejowy, który obejmuje ogromny kontynent i średnio rocznie średnio ponad 12 miliardów ludzi dziennie. t, 1 25.en samochody poruszały się średnio o trzy mile, 5 km na godzinę, tempo spokojny spacer. 1 2 średnia ruchoma 1,,.Vijay Sethupathi Średnia Joe, która sprawiła, że ​​była duża w filmach z tamilii. Vijay Sethupathi jest księgowym aktorem, który pracuje głównie w branży filmowej w tamilii. Parameswaran. Vijay Sethupathi jest jednym z najbardziej zajętych aktorów w Tamil filmdom dzisiaj Jego najnowsza wersja Dharma Durai jest jego czwartym filmem w tym roku po Sethupathi, Kadhalum Kadanthu Pogum i Iraivi, i jak dotąd, wygląda na to, że jeszcze dwa będą na liście przed rok jest obecnie Dharma Durai, o budżecie 13 crore R, już zarobił Rs 11 50 crore tydzień po wydaniu biuletynu, zgodnie z jego twórców Dla księgowego, który nie interesował się kinem do połowy lat dwudziestych, a następnie spędził sześć lat walczących jako junior artysta, podczas gdy on poślubił i miał dzieci, co sprawia, że ​​ten 38-letni Sumar Mooji Kumar Średnia Joe takie poszukiwanej gwiazdy w tamil film industry. Vijay Sethupathi stałego stałego w filmach ma de Karthik Subbaraj i Nalan Kumarasamy, którzy wraz z kilkoma innymi reżyserami są często zaliczani do tworzenia scenariuszy poświęconych scenariuszom, krytyków, niskobudżetowych filmach. Podczas gdy Subbaraj s 2017 hit Pizza, ludzie usiedli i zwracali uwagę, Kumarasamy s Soodhu Kavvum w 2017 roku oznaczał go jako ważną gwiazdę, którą trzeba uważać na dziś, analityk z Tamil, Sreedhar Pillai, umieszcza Sethupathi gdzieś pomiędzy Dhanushem a Sivą Karthikeyan pod względem popularności i rentowności Vijay Sethupathi jest bardzo przystojnym, średnim bohaterem ma strategicznie zmieścić się w tej pozycji, mówi jednak, że dokładnie to, jak Sethupathi znalazło się w tej pozycji, jest jednym z najbardziej fascynujących historii obecnego kina tamilskiego. Odrzucono za to, że jest zbyt krótki. Synupathi, który wychował się w Rajapalayam w dzielnicy Virudhunagar w południowej części Tamilii Nadu, mówi, że jego najwcześniejsza pamięć związana z kinem jest od tego, kiedy miała około 16 lat, kiedyś oglądaliśmy film Kamal Haasan Nammavar Kilka z moich przyjaciele zostali nawet wybrani, aby pojawić się w filmie Ale odrzucono mnie mówiąc, że jestem za krótka, mówi. Nie interesowałem się kinem, dopóki nie miałem 24 lat Moi przyjaciele mieli plakaty swoich ulubionych gwiazd w swoich domach, ale byłem daleko z filmu buff - bardzo oderwany od filmów, mówi. Ostatecznie, to była potrzeba finansowa, że ​​zrobiłem trick ja przyszedłem do kina za pieniądze ja muszę byli uregulować pożyczkę Rs 10 lakh ja nie miałem innego odchodzenia, więc ja domyślałem ja spróbuję moje szczęście w filmach zarabiałem w tym czasie 25 000 Rs. To nie wystarczyło mojej rodzinie, wyjaśnia. Wajjasz Sethupathi, z biegiem lat, z powodzeniem zyskał sobie na uznaniu jako zbywalny, bohater średniej rangi. Sefupathi przeszedł przez college podejmując kilka pracy w niepełnym wymiarze godzin, tylko dlatego, że był pracoholikiem, mówi, że pracowałem jako księgowy w biurze audytorskim, w salonie tekstylnym, stoisku telefonicznym i wspólnym posiłku podczas nauki Mój tata uznał to za dziwne , ale nigdy nie interweniował w żadnej z moich decyzji Sethupathi po raz pierwszy prawdziwy pracy po passin g z college'u pracowała w firmie dealerskiej zajmującej się cementem, która zarobiła mu 3,500 Rupii miesięcznie, kiedy pracowała tam od 9 rano do 7 30 po południu. Wtedy zadzwoniłbym do mnie telefonicznie od godziny 20.00 do północy, co sprawiłoby mi około 1200 Rs. Mój ojciec praca była nudna, więc musiałem wspierać moją rodzinę, dzieli się nią. Poszukiwanie lepszego życia i pracy zabrało go do Dubaju w listopadzie 2000 r. Była to również księgowa praca, ale zapłacił mi około 12000 Rs, mówi w Dubaju , zaczął romantyczną romans z Jessy, specjalistą ds. HR w prywatnej firmie w Chennai Ożenili się kilka miesięcy później Była moją przyjaciółką Kolega Przyzwyczailiśmy się do internetu W listopadzie 2003 r. pojechałem, aby ją poślubić po prostu 24, Sethupathi przypomina, że ​​jeśli zapytasz mnie, jak i dlaczego się ożeniliśmy, ja m na straty, aby wyjaśnić, że nie przemyślam takich rzeczy, wzruszał ramionami. Brawurowo popełniało go podczas pracy w dziale sprzedaży przyjaciela projektowanie wnętrz, zaledwie kilka miesięcy po jego małżeństwie, kiedyś byłem bardzo fotogeniczny Mój brat wziął sporo wyobraźnia mnie w Dubaju Myślałem, że może być gwiazdą filmową Było jednak przeszkoda - nie wiedziałem nic o filmach, których nie wierzę w szczęście, wiedziałem, że nie będę robił cięcia bez jakichkolwiek profesjonalnych treningów okazało się, że Koothu-P-Pattarai wybitny zespół teatru Tamilów w Chennai zaproponował warsztaty dla aspirujących aktorów. Niestety, dowiedział się, że zaprzestali ich kursu, ale mieli otwarcie dla księgowego, który zapłacił naprawdę mniej, ale postanowiłem to podjąć, nawet nie mówiąc o mojej rodzinie, pomyślałem, że będę mógł obserwować aktorów, którzy tam przyjdą, i naucz się, Sethupathi opowiada. Chodź tu z przyczepą Sethupathi. Moje dzieci były wciąż młode, więc ryzykowałem. Moja żona była bardzo zdenerwowana, kiedy się dowiedziała sprawiła, że ​​obiecałem, że przestałbym to robić Ale ciągnęłam, a ona zrezygnowała z rozmowy z tym, wyjaśniał. W Pattarai on poszedł do sceny street play na tsunami w około 50 wioskach straciłam wszystkie moje zahamowania i to dał mi pewność, mówi Zawsze byłem pod wrażeniem, że działanie jest wrodzonym prezentem Jedną z pierwszych rzeczy, które usłyszałem w Koothu-P-Pattarai, było to, że aktorzy powinni realizować sztukę działania poprzez ich szkolenie. Zanotuj przyczepę Dharmadurai tutaj. za dużą rolę zagrał, pojawił się w roli drobnych ról w Pudhupettai, Dishyum, Kumaran SO Mahalakhsmi, Lee, Naan Mahaan Alla i kilka innych filmach. Został obsadzony w roli głównej w serialu telewizyjnym o nazwie Penn wyemitowany przez Sun TV The channel ludzie powiedzieli, że na jego twarzy nie ma wyrazu Ale sir CJ Bhaskar, reżyser wsiadł do mnie i powiedział mi, że mam bardzo ekspresyjne oczy i jeśli zdałem sobie sprawę z mojego potencjału, kiedyś byłbym wielką gwiazdą, wspomina. W 2017 roku, Wystąpienie jutrzejszego reżysera telewizji Kalaignar Naalaya Iyakunar Jutro s dyrektor rozpoczął i zawodnicy jak Karthik Subbaraj, M Manikandan z Kaaka Muttai i Nalan Kumarasamy tworzyli własne filmy krótkometrażowe Sethupathi grał w takich filmach, jak Thuru, Anioł, Wiatr i Kad hal Suttru Uważa tę fazę za wspaniałą karierę w karierze aktorskiej. Chciałam zwrócić uwagę na Naalaya Iyakunar i chciałem przydzielić przyzwoity aktor, mówi Subbaraj Manikandan, który był operatorem mojego filmu, powiedział: "Let s go for ktoś profesjonalny nie miałem budżetu na to Manikandan wprowadził Subbaraj do Sethupathi, który wtedy grał w małych rolach w filmach fabularnych i krótkometrażowych filmach, kiedy byłem amatorem Po tym, jak zobaczyłem scenariusz Vijay Sethupathi, zrozumiałem, co dobry aktor może zrobić mój skrypt Po pierwszym krótkim zrobieniu, wiedziałem, że będzie dobrym aktorem, mówi Karthik Jedną z rzeczy, które zawsze mnie uderzyło, jest jego ufność, że w jakikolwiek sposób sprawi, że będzie to miało duże znaczenie, dodaje. Podróż Sefupathi w filmie nie był wcale łatwy. Mówi, że został podpisany jako bohater w kilku filmach, z których wszystkie zostały opuszczone. Jeden z nich został później utworzony w Kananie, zatytułowany Akhada, gdzie Sethupathi zagrał złoczyńcę i był zapłacił rozczarowujące 10.000 Rs za fi lm, który jeszcze nie wydał Wtedy przyszedł Seenu Ramasamy s Thenmerku Paruvakaatru w 2017 roku, jego pierwszy film główny Ramasamy również ma go w jego najnowszej karierze Dharma Durai Kocha mnie bardzo On jest moim mentorem, przyjacielem i bratem On śledzi moje prace i kiedykolwiek się spotkaliśmy, całuje mnie na czole i daje mi uścisk To wspaniałe, że potrafisz podzielić się twoim pełnym szczęściem z kimś, kto cię troszczy, mówi. Pizza to horror, w którym Sethupathi jako dostawa pizzy Kiedy Subbaraj rozpoczął debiutancki film fabularny w 2017, Sethupathi był jego oczywistym wyborem dla bohatera Pizza był horrorem, w którym Sethupathi jako mężczyzna dostarczający pizze, który ma paranormalne doświadczenie, kiedy dostarcza pizze w domu Właściwie , Jigarthanda był pierwszym skryptem, który miałem w ręku, ale nie mogłem znaleźć producenta, to było gdy napisałem Pizza, co wymagało niewielkiej inwestycji Kiedy napisałem Jigarthandę, wyobrażałem sobie Vijay Sethupathi w roli Sethu - rolę Wreszcie udałem się do Bobby Simhaa Kiedy robiliśmy Jigarthandę, Vijay Sethupathi był zajęty wieloma innymi projektami i pojechaliśmy z Bobby'm do roli Nawet wtedy miałam małą rolę w Vijay, mówi Subbaraj. Wujjad Sethupathi w dalszym ciągu z Iraivi. Karthik zrobił kilka krótkich filmów z Vijay, mówi CV Kumar, producent Pizza, więc kiedy powiedział, że jest zadowolony z Vijay, zgodziłem się, że Pizza była w budżecie 5 crore Rs po ponad miesiącu w film o zarobionych ponad 4 miliony koron w samym Chennai. Sudhu Kavvum, czarna komedia o poranku porwania w reżyserii Nalana Kumarasamy i wyprodukowanym przez Kumara, był kolejnym punktem odniesienia w karierze Sethupathi'a. Kiedy Soodhu Kavvum , był już aktorką z Pizza, Sundarapandian i Naduvula Konjam Pakkatha Kaanam Soodhu Kavvum był w budżecie około 6 miliardów Rupii i stał się wielkim hitem, belki Kumar Krytyk filmowy Baradwaj Rangan przegląd filmu zakończył się mówiąc, Vijay Sethupathi, plakatowy chłopak tego kina, został z zadowoleniem przyjęty na pierwszej scenie z okrzykami i klapsami zwykle zarezerwowanymi dla masowych bohaterów, którzy wprowadzili się do nich To najsłodsze brzmienie jakie słyszałem w latach. Wuj Sethupathi gra twardego policjanta w Sethupathi. następne kilka lat Sethupathi pojawił się w kilku niskobudżetowych artystach, takich jak Itharkuthane Aasaipattai Balakumara, Pannaiyarum Padminiyum, Jigarthanda i Orange Mittai, film o paramedycznym i cierpiącym na serca pacjencie, który mówi, że jest bliski jego sercu postanowił wyprodukować film, inwestując swoje wynagrodzenie za jedną film jako budżet Choć ponosił stratę około 2 miliardów rupii, uważa, że ​​jest to jedna z jego najlepszych ról Dotychczasowe filmy takie jak Naanum Rowdy Thaan, Sethupathi i Dharma Durai, choć nieformalne, odniosłem sukces w komercyjnych rozrywkach Nie wyróżniam filmu jako off-beat lub komercyjnego, ponieważ po prostu nie rozumiem różnicy Naanum Rowdy Thaan na przykład nie został napisany dla mnie Przyszło mi przypadkiem po tym, jak dwóch lub trzech innych bohaterów odrzuciło to, zgodziłem się roli rolę, jak mi się spodobało scenariusz, mówi. Aktorka rządzi. Sethupathi mówi, że kiedy bierze film, nie chce zobaczyć, czy mu to wystarcza zakres do wykonania Wierzę, że rolę aktora w filmie decyduje scenariusz, czy to jest 10-minutowa rola czy półgodzinna. Zawsze czułem, że robienie zbyt wielu zadań domowych sprawia, że ​​spektakl jest plastyczny, a on mówi o swoim stylu pracy Nie oglądam nawet monitora po tym, jak skończę moją scenę, bo mogę to powtórzyć Po prostu idź z prądem Ale Subbaraj mówi, że performance Sethupathi jest rezultatem zarówno zadania domowego jak i spontaniczności Nie ma do zestawów bez jakiegokolwiek pomysłu na scenariusz albo bardzo szybko wkrada się w skórę bohatera W Iraivi pierwsza scena, w którą strzeliliśmy, to ten, w którym wychodzi z więzienia Występuje tylko w drugiej połowie filmu, ale od razu wszedł do tego trybu i zaczął wykonywać We dyskutował o scenariuszu tydzień temu i odpowiednio dostosował swój umysł, opowiada reżyserowi. W przyczepie Kadhalum Kadanthu Pogum tutaj. Subbaraj opisuje go jako komfortowego aktor, który rozumie skrypt, który wykonuje z Próbuje wyobrazić sobie scenę, a potem aktor stara się też dawać swoje przemyślenia, co najbardziej lubię o nim najbardziej, to jego proces myślenia, podczas gdy grając a scenerię mam zwyczaj rozmawiać o mojej scenie z wszystkimi aktorami, pytam, czy mają coś do dodania i zawsze dostał najlepsze wnioski z Vijay Sethupathi, zauważa. Dyrektor także zauważa jego tęsknotę i skromny charakter pamiętam wystąpienie podczas mojego pierwszego filmu krótkometrażowego, kiedy powiedziałem mu, że przyniosę mu kostium do spróbowania Następnego dnia spotkałem się w sklepie z herbatą i pokazałem mu kilka koszulek Powiedział, że spróbuje, a on po prostu zdjął koszulę tuż i spróbował na to Ten typ faceta. Wybitny bohater. Jedyny wybór scenariuszy i jego przystępność jako aktor ma m ade go front-runner w lidze aktorów, takich jak Vimal, Vishnu Vishal i Dinesh Ravi, którzy mogą narysować tłumy filmów w budżetach na buty Jego elastyczność i nie wymagający styl pracy też zaznaczyć go favourite. I pamiętam zapłaciliśmy Sethupathi Rs 4-5 lakh na pierwszy film, Pizza Jako producent, zawsze rzucam ludzi, zgodnie z tym, jaka rola wymaga. Ale Vijay Sethupathi jest gwiazdą w swoim własnym tempie Teraz może dojść do ok. 3 crore, mówi producent Kumar He jest bardzo kooperatywny i nigdy nie naciskał nas zbytnio na wymagania, dodaje. Analyst Sreedhar Pillai uważa, że ​​w dłuższej perspektywie rentowność Vijay jako bohatera zależy od utrzymania jego wymagań na niskim poziomie, a budżety ściślejsze powinien koncentrować się tylko na niskim budżecie filmy i powinien robić co najmniej 4-5 filmów rocznie Jeśli przekroczy budżet, nie byłby zbyt przychylny Jest to obecnie postać Tamil Nadu, a jego rynek ograniczony jest do miejsca tutaj Potrzebujemy takich bohaterów dla przemysłu przetrwać w przeciwieństwie do nadpłaconych bohaterów, którzy to robią nie wydał pod koniec dnia, wyznaje. W międzyczasie filmowcy walczą o Sethupathi Aandavan Kattalai, artystkę o wyjeździe za granicę w reżyserii Manikandana, ma zostać wydany we wrześniu, a jego masala - film akcji Rekka na premierę w październiku. Dwa kolejne filmy, Mellisai i Idam Porul Yaeval są również ukończone i czekają na premierę. W porozumieniu z Grist Media. Welcome to 5 th. Welcome na 5 i ostatnią lekcję serii Moving Averages W tej lekcji przedstawimy Państwu metodę handlu opartą na przecięciu średnich kroczących z punktami wejścia w pobliżu rezystancji podtrzymującej widzieliśmy w naszej poprzedniej lekcji, jak sukces handlowy zależy tylko od 5 na strategii handlowej i 95 na dyscyplinie postawy przedsiębiorcy. Na, nasz cel musi być. Wszelkie sygnały, jak tylko zostanie wygenerowany konkretny sygnał. Nagaj pozycję, jak tylko nasz przystanek lub docelowych hits. Payoffs obiektywnych method. The emocji powinno być gone z trading. You wejdzie i wyjść z handlu z dyscypliny i focus. You dostanie około 2X nagród w udanych transakcjach Będzie więcej zwycięskich transakcji niż utraty transakcji będziesz nie ryzykuj więcej niż 1 naszego kapitału handlowego na każdym handlu. Rozwinięcie właściwej postawy na temat Twojego obrotu jest najbardziej pracy Po uzyskaniu postawy swojej dyscypliny pod kontrolą, będziesz mieć wiele udanych transakcji. Since EMA są szybsze ze względu na zmiany trendów, dadzą nam sygnał do zakupu lub sprzedaży Będziemy używać dwóch linii EMA szybko, a drugich powolnie generować handel na obrocie na rynku. Średnie ruchome EMA to klucz Są podstawowym składnikiem tej strategii Od początku powinieneś zrozumieć, że nie wymyślałem tej strategii Istnieją pewne poprawki, które dodaję, ale zasadniczo informacje na temat strategii krzyżowej są dostępne wszędzie. Zacznij od wykresu krzyżowego. Powyżej jest 30 min wykres LIC Obudowa Istnieją dwie linie Ruchome Średnie Jedna to 62 EMA Czarna Linia Okresowa, a druga linia EMA Niebieska linia 13. Możesz łatwo zauważyć, że gdy 13 przekracza 62, wygląda na to, że jesteśmy w trendzie wzrastającym, gdy 13 przecina poniżej 62, wydaje się, że jesteśmy w tendencji spadkowej Teraz pytanie brzmi: po prostu handel rozdaniami To nie jest proste. Jeśli te stwierdzenia dotyczące trendów w górę iw dół są prawdziwe, to dlaczego nie tylko sprzedać lub kup akcje, gdy krzyż o ale to jest problem z przejściami, na rynkach bocznych, dobrze, ssą one dają zbyt wiele strat handlu Oto mały tweak. Trading cross-overs z tweak. Let s powrót do wykresu widzieliśmy wcześniej 30-minutowy wykres zabudowy mieszkaniowej LICO. W dniu 19 października mamy do czynienia z krzyżem potwierdzającym spadek na poziomie 13 EMA przecina poniżej 62 EMA potwierdzający spadek wartości Odległość pomiędzy 13 a 62 EMA poszerza się, co potwierdza tendencję. 19 października 3 października bar dnia opór przez dotknięcie 62 EMA, ale zejście i zamknięcie poniżej poniżej Wprowadziliśmy krótkie spodenki na końcu tego paska na Rs 482 75 Nasza strata stop była wysoka z tego paska to znaczy 483 Rs 7 Tak więc całkowite ryzyko dla tego handlu wynosiło 0 95 paise Naszym celem jest 3X całkowitego ryzyka, czyli Rs 2 85, osiągniętego w tym samym dniu. Tu ważne jest, aby pamiętać, że nie rozpoczęliśmy handlu tuż po przecięciu oczekujemy odrzucenia w rejonie oporu, który wynosił 62 EMA. 26 października 13 października EMA przecina powyżej 62 EMA i rozszerza się, aby potwierdzić uparty trend przy końcu 10 30 pasa surowego na 27 października w Rs 484 2 SL był niski z tego baru na Rs 481 95 A Ryzyko Rs 2 25 Więc nasz cel wynosił 3x z 2 25, czyli Rs 6 75, który został osiągnięty dzień. Kilka innych przykładów. Zegarowy wykres godzinowy Crossover miało miejsce 13 lipca. Dostaliśmy sygnał wejściowy w dniu 2 lipca w pobliżu 11 30 czerwonego paska na Rs 372 6 SL na najniższym poziomie tego paska to Rs 370 8 Target 3x, który był na Rs 378 Osiągnął ten sam dzień przy 2 30 bar. SBIN Wykres godzinowy. Przełomowy krok po kroku na wykresach SBIN w dniu 6 października Weszliśmy do Longs 9 października w pobliżu 1 30 paska niedźwiedziego na Rs 242 4 SL był niski tego niedźwiedzia bar to Rs 240 65 Ryzyko Rs 1 75 3X cel na Rs 247 65 Cel osiągnięty na 1 piętrze 15 października. Sprawdziliśmy tę metodę we wszystkich Sensex 30 w różnych terminach 15, 30, godzinowych i dziennych bardzo dobrze pracujemy Opublikujemy raport z testów wstecznych i wiele innych wykresów oznaczonych powyższą metodą w naszym dziale testów z wynikami tego kursu. Tushar 1 rok temu. Prateek, przede wszystkim pozwól mi powiedzieć że znalazłem nikogo wyjaśnić zapasy i wykresy prostsze niż możesz Wiele filmów online i wszystko prowadzi tylko do zamieszania To powiedziane, chociaż większość wyjaśnień i dyskusji wydaje się być na bieżąco analiza transakcji w powyższej lekcji, chciałem wiem, czy ta metodologia może być używana w długich pozycjach również przy użyciu wykresów dziennych jako podstawy. Prateek Singh 1 rok temu. Hi Tushar, dziękuję Naprawdę staramy się utrzymywać kursy ostre i do punktu Ponieważ jesteśmy bezpłatną usługą nie mamy powodem niepotrzebnego rozciągnięcia filmów Informacje o metodzie są bardziej dopasowane do wyższych harmonogramów, takich jak wykresy dzienne i tygodniowe Dlaczego nie sprawdzasz wyników przez kilka miesięcy i podziel się swoimi odkryciami z nami Tu powinni się uczyć od siebie. Prateek Singh 1 rok temu. Correct on Tatamotors, dla NTPC I would stay away, Jest w bandzie niedźwiedzia Mamy trader Traktor wzór Jeśli chcesz odwołać się, jakie flagi są. Apoorv Khandelwal 1 rok temu. Sir, wczoraj Marico Ltd w dziennych ram czasowych naruszył 62 sim ple MA i zamknięte poniżej tego Dzisiaj, to znowu zrobił to samo potwierdzając słabość Sir, potrzebuję twoich wskazówek, aby wiedzieć, czy moja analiza jest prawidłowa Pozdrawiamy daj mi znać, czy mogę skasować ten handel w poniedziałek i gdzie powinien być mój stoploss w wczoraj s wysokiej lub dziś bardzo wysoki Ten przykład może być klasycznym przykładem dla innych handlowców, ponieważ czas był konsekwentnie słaby od dolnego przecięcia w sierpniu Dobry przewodnik. Priyank Vijay 1 rok temu. Koszt handlu na Marico Ltd wywołał 4 listopada, który został zatrzymany 5-go listopada powyżej szczytu 4-go listopada Patrz także na wykres Marico Handel wewnątrz asekuracji 24 sierpnia Świeca Trzymaj się z daleka, aż pasek zamyka się powyżej lub poniżej tego zakresu.

No comments:

Post a Comment