Sunday 19 November 2017

System handlu lsma stdev


Eksperci i wskaźniki LSMA Zastrzegam to stanowisko do przyszłego przyłączenia ekspertów i wskaźników. N4TFLSMABarUpper wykreśli obecny trend na najbliższych 4 wyższych ramkach powyżej oryginalnego wskaźnika. Na wykresie pięciu minut możesz zobaczyć wersję 5, 15, 30 i 60 z oryginałem i 240, dziennymi, tygodniowymi i miesięcznymi z górną wersją. RegressionChannelV2 został wysłany do mnie przez znajomego. Zmieniłem go, aby dodać dodatkowe odchylenia standardowe. Nie przyjrzałem się bliżej kodowi kupującemu wydaje się, że MAShoot pomaga ustalić punkt wyjścia dla kanału. MTFMAinColorLSMA platuje standardowe matryce w kolorze oraz LSMA. Zacznij od najniższych terminów zainteresowania i skorzystaj z ram czasowych 0. Dodaj inne ramy czasowe, przywracając ponownie do głównego okna wykresu z większymi ramkami czasowymi. Na przykład, jeśli najniższa ramka czasowa to 15 minut, można podłączyć wskaźnik z ramkami czasowymi 60, 240 i 1440, aby uzyskać wskaźnik wartości godzinowej, 4 godziny i dziennie. Dzięki za wątek, Robert. Subskrybowałem. Big Bop. czuję się wolny od uczestnictwa. Sama LSMA nigdy nie będzie działać. Oczywiście można go używać jako wskaźnika wspierającego, ale nie sądzę, że jest o wiele lepszy niż inne podobne wskaźniki. Będziesz zawsze miał problem z określeniem bieżącego rytmu na rynku, aby prawidłowo wybrać okres LSMA. W takim przypadku lepiej używać filtrów cyfrowych, które mogą się dostosować przy pomocy analizy Fouriera. To, co jest naprawdę interesujące, dotyczy wszystkich tych rzeczy, jeśli tworzysz adaptacyjny kanał regresji liniowej. Większość handlowców może ręcznie narysować kanał regresji, ale nie widziałem żadnej zautomatyzowanej metody. Mam kilka pomysłów, jeśli ktoś zainteresowany będę kontynuował. Adaptacyjne kanały regresji Jestem także zainteresowany adaptacyjnymi kanałami regresji liniowej i już 3 wersje automatycznych kanałów regresji. Ta EA jest punktem wyjścia. Zamierzam dodać inne pomysły niż prosty krzyż, który będzie miał większą szansę na sukces. Sama LSMA nigdy nie będzie działać. Oczywiście można go używać jako wskaźnika wspierającego, ale nie sądzę, że jest o wiele lepszy niż inne podobne wskaźniki. Będziesz zawsze miał problem z określeniem bieżącego rytmu na rynku, aby prawidłowo wybrać okres LSMA. W takim przypadku lepiej używać filtrów cyfrowych, które mogą się dostosować przy pomocy analizy Fouriera. To, co jest naprawdę interesujące, dotyczy wszystkich tych rzeczy, jeśli tworzysz adaptacyjny kanał regresji liniowej. Większość handlowców może ręcznie narysować kanał regresji, ale nie widziałem żadnej zautomatyzowanej metody. Mam kilka pomysłów, jeśli ktoś zainteresowany będę kontynuował. MrPip nie zły. Rozumiem jego punkt, ale rozumiem też twój punkt. Przeniesienie tego wątku może okazać się najbardziej użyteczne, ponieważ będziesz w stanie sprawić, aby ten system był lepszy z pomocą tych, którzy chcą pomóc, a nie po prostu nie rozumiejąc. Chcesz wziąć udział w imprezie. Automatyczne kanały regresji Mogą działać. Nie sprawiaj, że jest to zbyt skomplikowane, czy będziesz miał problemy, jeśli przestanie działać. Ponieważ trudno wprowadzać zmiany w bardzo złożony pomysł, bez przypadkowego zniszczenia. Nie jestem zły na stanowisko. To wydaje się nieco dziwne, że pierwszy post jest negatywny. Jak człowiek nie ma nic lepszego do roboty, niż znaleźć nowe wątki i slam ich. txt: Co to jest LSMA Jest to najniższa średnia ruchoma kwadratów, a wskaźnik pokazuje punkt końcowy linii regresji liniowej. Porównując wartość bieżącą z poprzednią wartością, określana jest tendencja, tj. Linia regresji liniowej jest skierowana w górę lub w dół. Użyj końca obecnej świecy po jej zakończeniu, a następna świeca tworzy się jako punkt końcowy. Pozwala to uniknąć problemu świecy zmieniającej wartość wskaźnika w czasie rzeczywistym. Czy regresja liniowa LSMA rozumiem pojęcie najmniejszych kwadratów przy dopasowywaniu średniej linii, ale nie słyszałem, że jest to średnia ruchoma. Próbowałem tego kodu i uzyskałem linijną regresję, która wydawała się mieć takie same podstawowe ruchy jak moja kontrola (linia LR w systemie wykresów, za który płacę). Ale w wersji płatnej szczyty LR idą w górę (niższe), często powyżej i poniżej pasków bollingera, podczas gdy w tej wersji efekt ten jest znacznie słabszy. Wszelkie pomysły, dlaczego widzę to zachowanie lub gdzie indziej mogę uzyskać algorytm dla LR dla MetaQuotes4 usunąłem LSMA z mojego wykresu. Jestem handlowa używając wskaźnika (CCI) prawie wyłącznie. to działa znacznie lepiej. Odkryłem, że dodatkowe wskaźniki były nieco mylące. Używam CCI 14 Przestałem używać turbo CCI 6 Zajmuję się wzorami ducha i zlrs i tlbs. nic skomplikowanego. ale agresywny. i robiąc to, uważam, że muszę głównie CCI 14 nie dużo więcej, jak ja handluje trend trendu trend. Używam ścisłego przystanku. żaden z nich nie jest dla Ciebie zadowalający. aby uzyskać więcej informacji. spójrz na stronę Woodies. jest tam stos bardzo cennych informacji. jest tyle metod, ile jest przedsiębiorców. Wielokrotnie zawiodłem, dopóki nie poznałem tego wskaźnika, a większość tego, co robię, jest prawdopodobnie trudne do określenia, a także źle w oczach wielu narodów. Najwyraźniej postępowałam z praktyką handlową za gazillion godziny. Blaiserboy: jest tyle metod, ile jest przedsiębiorców. Wielokrotnie zawiodłem, dopóki nie poznałem tego wskaźnika, a większość tego, co robię, jest prawdopodobnie trudne do określenia, a także źle w oczach wielu narodów. Najwyraźniej postępowałam z praktyką handlową za gazillion godziny. Im także na powolnej ścieżce uczenia się wskaźników jeden po drugim. Dziękuję za wszystkie Twoje odpowiedzi. Od niedawna rozpocznę nowy wątek LSMA i będę publikować wskaźniki i ekspertów związanych z LSMA w pierwszych kilku miejscach. LSMA jako średnia ruchoma jest oparta na wykreśleniu punktu końcowego linii regresji liniowej. Mam wersje, które muszę stwierdzić, że używają także innych form dopasowania linii prostej, używając hiperbolicznego, eksponowania, mocy i parabolicznego dopasowania. To było coś, kiedy pracowałem nad laboratorią testów automatycznych emisji w 1978 roku i napisałem w BASICII za PDP 11. Odkryłem, że linia straigta działała najlepiej. Dzięki za info info, ale naprawdę potrzebuję dobrego algorytmu regresji liniowej lub programu mq4. Choć używam CCI, wolę Linear Regression w kombi z pasmami bolligera do celów handlowych. Jest to również zadanie, które muszę uzupełnić dla innych. To, co mnie zaskoczyło o LSMA to, że nie przeczytałem, że LR jest obliczaniem MA, chociaż rozumiem pojęcie algorytmu, aby znaleźć linię pasującą do dwuwymiarowego zestawu punktów najlepiej używając metody najmniejszych kwadratów. Id nigdy nie widziałem linii wskaźników wykreślone w 3 kolorach Jestem długoterminowy programista CC w systemie Windows z Visual Studio, ale przy użyciu mq4 jest dla mnie nowy i pomimo bardzo C-jak, nie mając dobry IDE, aby dowiedzieć się jest stunting moje postępuj trochę. Więc. czy ktoś inny ma jakieś dane na temat aloritm regresji liniowej lub jak mogę modyfikować ten system oneAllAverages T3-LSMA-ILRS Trading System Po prostu przypomnij o pierwszej wersji tego systemu (spójrz na pierwszy post wątku: I to jest ilustracja o tym, jak handlować: niebieska linia to szybka linia, używamy tej linii do handlu żółta linia jest średnią linią, możemy użyć jej do zatrzymania straty, na przykład czerwona linia jest wolna linia, możemy go używać do kierunku tendencji ( aby otworzyć handel przy użyciu niebieskiej linii w kierunku czerwonej linii).Jeśli jest krótszy - używam przejścia przez szybką linię z wolną linią na bliskim pasku, kolejność jest otwierana tylko w kierunku wolnej linii. Czasami - nadchodzę za późno, aby metatrader otworzył zbyt późno, kiedy wszystko jest już zrozumiałe: trend, linie itp. Ale w tym przypadku - i tak otrzymam parę pipsów z zyskiem. I to jest wyjaśnienie, jak ten system filtruje fałszywe wpisy (w naszym przykładzie - nawet w wiadomościach o USD-CPI t): spróbuj to i wróć, jeśli to działa, czy nie. dodaj wskaźniki wskaźników właściwości 3 na górze. zrobić wszystko to na init () Kiedy sprawdzam swój kod LSMA, NIE pokazuje niczego na oknie danych. Więc zrób to. wyłączyć zarówno MT, jak i MetaEditor. Najpierw uruchom MetaEditor, skompiluj LSMA i uruchom MT, a następnie sprawdź, czy to pokazuje się w oknie danych. Ok zmodyfikowałem sma-linie jak mówisz (dołączony plik) tutaj i nazywam wskaźnikami wskaźnika pithfork: pitchforkupiCustom (Symbol (), 0, quotLSMALineRaptorUKquot, 1,68, Red, 1,0,1,618,1,0) powinno to być regupper pitchforkdowniCustom (Symbol (), 0, quotLSMALineRaptorUKquot, 1,68, Green, 1,0,1,618,2,0) powinno to być reglower i prostą średnią ruchową: MA1 iCustom (NULL, 0, średnia średnią redquot, 1,0 , MODESMA, PRICECLOSE) tutaj są moje warunki sprzedaży i kupna: jeśli (MA1 gt pitchforkup ampamp OPSELL lt 3) jeśli (MA1 lt pitchforkdown ampamp OPBUY lt 3) POWRÓT w bliskich warunkach PROBLEM: otwiera tylko sprzedaż handlu i robi to nie blisko handel (tylko przy stop loss lub tp) wydaje się, że rozpoznaje na początku tylko reg-upper, a następnie nic nie jest dołączony również ea, jeśli chcesz dać spojrzenie. Dzięki Sprawdź jego linię LSMA, rysuje trzy linie używając trendu obiektów, ale jest 3 buforów. Wypisuję wartość 3 buforów i wszystkie wydrukowane zero. Myślę, że gege79 wie jak kodować, ale sprawdź najpierw CI, zanim odpowiesz mu o iCustom. Aaaargghhh, nie marnuj czasu. lol ja powinienem umieścić onewithzachy zamiast RaptorUk jako nazwę dla zmodyfikowanych wskaźników. błąd. sry: D

No comments:

Post a Comment